آفتاب
رییس کل دادگستری کرمانشاه:

برخورد با زمین‌خواری در کرمانشاه با همه‌جای کشور فرق دارد

برخورد با زمین‌خواری در کرمانشاه با همه‌جای کشور فرق دارد

رییس کل دادگستری استان کرمانشاه گفت: برخورد با زمین‌خواری و تغییر کاربری در کرمانشاه با همه جای کشور فرق دارد و برخورد جدی و بدون اغماض صورت می‌گیرد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه کرمانشاه، محمدرضا عدالتخواه در جلسه شورای حفاظت از اراضی ملی و منابع طبیعی اظهار کرد: تحرک و تلاش در حوزه مقابله با زمین‌خواری و تغییر کاربری‌ها طی یک‌سال گذشته مناسب بوده، اما تا رسیدن به وضعیت مطلوب فاصله وجود دارد.

وی ادامه داد: طی سنوات گذشته آمار تخریب‌ها در مقابل ساخت و سازهای غیر مجاز بیشتر به کمدی شبیه بود و می توان گفت آنچه انجام گرفته قابل بیان نیست.

عدالتخواه تصریح کرد: آنچه امروزه تحت عنوان شهرک‌های غیرمجاز ساخته شده در یک لحظه و شبانه و به دور از چشم دیگران انجام نگرفته است که بشود راحت از کنار آنها گذشت. این اتفاقات نامیمون در پس مصلحت اندیشی ها و بده بستان هایی که متاسفانه برخی از مسولان نیز در آن دخیل بوده اند صورت گرفته و همین ما را بر آن داشت که مقابله جدی را در دستور کار قرار دهیم.

رییس شورای حفاظت از اراضی ملی و منابع طبیعی استان کرمانشاه افزود: این تخلفات ما را بر آن داشت که جدیت در کار مقابله با ساخت و سازهای غیرمجاز و تغییر کاربری ها را علی رغم هزینه ها و ضررهای ظاهری که برای دستگاه قضائی به دنبال داشته در دستور کار قرار دهیم که خوشبختانه این پیگیری به جایی رسیده که امروز همه قضیه را جدی بگیرند و می توان گفت امروز در استان کرمانشاه ساخت و سازهای غیرمجاز و تغییر کاربری‌ها متوقف شده و از همین تریبون نیز اعلام می کنیم اینجا استان کرمانشاه است و برخورد با زمین‌خواری و تغییر کاربری با همه جای کشور فرق دارد و برخورد جدی و بدون اغماض صورت می گیرد.

عدالت خواه در ادامه با بیان اینکه قوای مسلح بازوی بیرونی نظام و قوه قضائیه بازوی داخلی نظام و شمشیر انقلاب است یادآور شد: دستگاه قضایی که به عنوان نیرو و قدرت داخلی نظام قلمداد می شود در مقابل زیاده خواهان ایستاده است و تا حصول نتیجه و رسیدن به نقطه مطلوب دست از تلاش بر نمی‌دارد و در این راه ملاک و معیار عمل ما قانون است و بالاتر از قانون اوامر مقام معظم رهبری است که راه را برای همه روشن ساخته است.

انتهای پیام

کد N994192

وبگردی