آفتاب
یک وهابی شیعه‌شده:

در هیچ دینی حقانیت شیعه وجود ندارد

در هیچ دینی حقانیت شیعه وجود ندارد

یک وهابی شیعه‌شده گفت: هیچ مذهب و دینی شخصیتی هم‌مانند امام‌حسین(ع) ندارد.

یک وهابی شیعه‌شده گفت: هیچ مذهب و دینی شخصیتی هم‌مانند امام‌حسین(ع) ندارد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)منطقه سمنان، سلمان حدادی از وهابیونی که شیعه شده در مراسم عزاداری امام حسین(ع) در دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود و در جمع عزاداران حسینی با اشاره به زوایای پنهانی از زندگی خود اظهار کرد: اعتقاد وهابیت بر این است که شیعه کافر است و باید همه شیعیان کشته شوند.

وی با ارائه شرح حالی از زندگی خود و این‌که چه مراحلی طی شده تا به شیعیان بپیوندد، افزود: با دعوت یکی از دوستانم به مجلس عزاداری امام حسین(ع) دعوت شدم و پس از بارها کلنجار با خودم بالاخره در آخرین روز عزاداری حاضر شدم و فکر کردم که این حسین کیست که خیلی از انسان‌ها حاضرند برای او این همه کارها بکنند؟ همه ادیان را خواندم اما دنبال دین‌های دیگر بودم غیر از شیعه. البته سیر مطالعاتی من چهار سال طول کشید و در پایان دیدم در هیچ دینی حقانیت شیعه وجود ندارد و امام حسین(ع) را در آن دین‌ها ندیدم؛ لذا مثل همه علمای وهابیت که می‌دانند شیعه حق است من هم به این نتیجه رسیده بودم اما قبول کردنش مثل وهابیون برایم سخت بود اما دل به دریا زدم و شیعه دوازده امامی شدم .

وی با تشریح سختی‌های زندگی خود در رسیدن به معرفت الهی اظهار کرد: تهمت‌های زیادی از طرف وهابیت به من زده شد و تهدید به مرگ شدم و حتی به من وعده زندگی خوب با امکانات دادند تا وهابی بمانم که قبول نکردم و هم‌اکنون خادم بانو حضرت فاطمه‌(س) هستم.

انتهای پیام

کد N993822

وبگردی