آفتاب
رییس سازمان قضایی نیروهای مسلح:

امر به معروف و نهی از منکر در سطح نیروهای مسلح به‌صورت جدی دنبال شود

امر به معروف و نهی از منکر در سطح نیروهای مسلح به‌صورت جدی دنبال شود

رییس سازمان قضایی نیروهای مسلح گفت: امر به معروف و نهی از منکر همان پیشگیری از وقوع جرم است و در سطح نیروهای مسلح باید به صورت جدی دنبال شود.

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، حجت الاسلام والمسلمین محمدکاظم بهرامی در بیست و دومین مجمع استانی پیشگیری از وقوع جرم نیروهای مسلح ایلام اظهار کرد: ایران اسلامی امروز حرف اول را در منطقه می‌زند و یکی از وظایف مهمی که قانون آن به تصویب مجلس شورای اسلامی نیز رسیده است، امر به معروف و نهی از منکر توسط نیروهای مسلح است.

وی با تاکید بر احیای این فریضه الهی افزود: اگر امر به معروف و نهی از منکر به معنای واقعی اجرایی شود، میزان وقوع جرایم به شدت کاهش می‌یابد.

بهرامی با بیان اینکه پیشگیری از وقوع جرم راهکارهای اساسی و منطقی می خواهد، تصریح کرد: این موضوع به طور دایم در حال ارزیابی و تحلیل است تا به روش‌های جدید دست یابیم.

وی تاکید کرد: نباید هیچ وقت از موضوع راهبردی پیشگیری از جرایم کوتاه بیاییم و همین رویکرد باعث شده سطح وقوع جرم در نیروهای مسلح هر سال کاهش پیدا کند.

بهرامی اضافه کرد: امروز به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی که حاصل جانفشانی شهدا و امام شهدا است، نیروهای مسلح ما دارای قدرت و تاثیرگذاری بسیاری در منطقه و جهان هستند.

انتهای پیام

کد N993819

وبگردی