آفتاب
جوکار:‌

آزمایش موشکی عماد به روز کردن فناوری‌های دفاعی در قبال تهدیدات بود

آزمایش موشکی عماد به روز کردن فناوری‌های دفاعی در قبال تهدیدات بود

یک عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی آزمایش موشکی عماد را در جهت به روز کردن فناوری‌های دفاعی کشور در قبال تهدیدات دشمن دانست.

محمدصالح جوکار در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) اظهار کرد: ما بارها اعلام کرده‌ایم موضوع هسته‌ای و توافق ارتباطی با توانمندی‌های دفاعی، موشکی و تسلیحاتی ما ندارد و برای ما به هیچ عنوان قابل پذیرش نیست که توانمندی‌های نظامی و دفاعی‌مان را متوقف کنیم.

وی افزود: طبعا جمهوری اسلامی ایران با توجه به تهدیداتی که در مقابل خود دارد باید نسبت به ارتقای فناوری‌های دفاعی اهتمام کند؛ چرا که این یک راهبرد برای ما محسوب می‌شود.

نماینده مردم یزد در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر لزوم به روز کردن فناوری‌های تسلیحاتی کشور در قبال تهدیدات آمریکا و رژیم صهیونیستی، ادامه داد: علاوه بر این کمک و حمایت از کشورهای دوست که انتظار و درخواستی دارند را هم نمی‌توان بی‌پاسخ گذاشت.

جوکار تقویت صنایع دفاعی را از اهداف راهبردی جمهوری اسلامی عنوان و خاطرنشان کرد: یکی از بندهای قطعنامه 2231، بحث موشکی و تسلیحاتی است اما آن‌چه تیم مذاکره کننده تاکنون بیان کرده‌اند این بوده که می‌توانیم این قطعنامه را نقض کنیم و ارتباطی به بحث برجام ندارد.

این عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در پایان اظهار کرد: ما به هیچ عنوان نمی‌پذیریم که مسائل دفاعی‌مان به مسائل هسته‌ای گره بخورد به ویژه اینکه باید برای مقابله با تهدیدات به عنوان عامل بازدارنده در بحث‌های تسلیحاتی و موشکی به روز شویم.

انتهای پیام

کد N993523

وبگردی