آفتاب

چراغ سبز تل آویو برای کشتن فلسطینی ها/ 8 هزار مجوز حمل سلاح

چراغ سبز تل آویو برای کشتن فلسطینی ها/ 8 هزار مجوز حمل سلاح

رسانه ها از تصمیم مسئولان این رژیم مبنی بر صدور هشت هزار مجوز حمل سلاح برای شهرک‌نشینان به منظور مقابله با خیزش فلسطینیان ساکن قدس اشغالی و کرانه باختری خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، به نقل از پایگاه «الیوم السابع»، مسئولان رژیم صهیونیستی در جدیدترین اقدام خود برای مقابله با خیزش گسترده فلسطینیان کرانه باختری و قدس اشغالی، روند دستیابی به مجوز حمل سلاح برای شهرک نشینان را به شدت تسهیل کرده اند.

بر اساس این گزارش، در همین راستا وزارت امنیت داخلی رژیم صهیونیستی مکلف شده است تا برای هشت هزار نفر از شهرک نشینان این رژیم مجوز حمل سلاح صادر کند. 

رسانه های عربی اعلام کردند در صورت تحقق این مسأله، شمار شهرک نشینانی که سلاح حمل می کنند به شکل قابل توجهی افزایش پیدا می کند.

تحلیلگران حوزه خاورمیانه معتقدند که تصمیم مسئولان صهیونیست برای اعطای مجوز حمل سلاح برای شهرک نشینان حاکی از هراس گسترده آنها از تبدیل شدن خیزش عظیم در کرانه باختری و قدس اشغالی به انتفاضه سوم است.

شایان ذکر است از زمان تشدید انتفاضه ملت فلسطین در سرزمین های اشغالی مسولان رژیم صهیونیستی برای مقابله با آن از هیچ ترفندی دریغ نکرده اند.نظامیان رژیم صهیونیستی از فاصله نزدیک به فلسطینی ها شلیک می کنند و آنها را به شهادت می رساند. شهرک نشینان صهیونیست که از حمایت کامل نظامیان این رژیم برخودار هستند اخیر به دنبال انتفاضه به خرید سلاح روی آورده اند.انواع سلاح های کمری و کلت پرفروش ترین سلاح است.صدور مجوز در واقع چراغ سبزی برای صهیونیست ها از سوی مسئولان این رژیم است.

کد N993199

وبگردی