آفتاب
کاظم صدیقی:

وصیت‌نامه سردار همدانی حجت را بر سیاستمداران طلبکار تمام کرد

وصیت‌نامه سردار همدانی حجت را بر سیاستمداران طلبکار تمام کرد

امام جمعه موقت تهران گفت: دلاور مردانی مثل سردار همدانی افتخارشان این است که زیر پرچم علوی، شجاعت و مردانگی را از امیرالمومنین (ع) آموختند.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، حجت الاسلام والمسلمین کاظم صدیقی در مراسم بزرگداشت شهید سردار حسین همدانی گفت: وصیت‌نامه شهید حاج حسین همدانی حجت را بر سیاستمداران طلبکاری که هیچ‌گاه در سختی‌ها نبوده‌اند و در خیلی از صحنه‌ها نیستند و بیشتر به دنبال پست و مقام‌اند تمام کرد.

وی با بیان اینکه دشمن همیشه در حال دشمنی کردن است افزود: دشمن امروز ما را بمباران فرهنگی می‌کند، به عفت دختران‌مان هجمه وارد کرده و قشون خود را وارد دانشگاه‌ها کرده است. برخی از جریانات سیاسی که گاهی کارشان به فتنه می‌رسد قشون دشمن در داخل کشور هستند و همه این‌ها سنگر و جبهه‌هایی است که باید در آن‌ها حضور داشته باشیم.

امام جمعه موقت تهران ادامه داد: دشمن در فضای مجازی در حال هجمه وارد کردن است و این یک جنگ تمام‌عیار است که تا درون خانه‌ها نفوذ کرده است. مقام معظم رهبری شورای عالی فضای مجازی را تشکیل دادند و توقع بود که قدمی در این راه برداشته شود تا جوان‌ها اسیر فرهنگ غرب نشوند ولی فعلا کاری انجام نشده است.

وی تاکید کرد: امروز جهاد اصغر شما جهاد در مرحله اخلاق و فرهنگ‌سازی است و جهاد اکبر گذشتن از همه چیز است. شهید همدانی برای ما الگو و حجت بود و در حریم اهل بیت عصمت و طهارت تا جان داشت از جبهه خداحافظی نکرد اما در عین حال اهل عبادت، رکوع و سجده و کار خیر نیز بود.

امام جمعه موقت تهران ادامه داد: بالای هر کار خیری یک مقام و درجه‌ای هم هست و نباید هیچ وقت همت خود را پایین بگیریم. هیچ درجه‌ای بالاتر از شهادت در راه خدا نیست و شهادت هم اتفاقی و تصادفی نیست بلکه خداوند شهدا را انتخاب می‌کند و اراده‌اش بر این قرار می‌گیرد که حیف است چنین عنصری در بستر بمیرد.

وی همچنین بیان کرد: دلاور مردانی مثل سردار همدانی افتخارشان این است که زیر پرچم علوی، شجاعت و مردانگی را از امیرالمومنین (ع) آموختند. مومن باید با خدا معامله کند. برای خدا ایثار کند، از ولایت دفاع کند، دین را در عالم نشر دهد و زمینه را آماده کند تا امام زمان (عج) پرچم را از ولی فقیه زمان بگیرد.

صدیقی با بیان اینکه امام زمان (عج) نمی‌تواند با آدم‌های ترسو و سازشکار حکومت جهانی تشکیل دهد، گفت: زندگی را باید در جبهه و مصاف معنی کرد. برای مرد خدا جایی نیست که با دشمن مصاف ندهد. مقاومت مرز نمی‌شناسد و سردارانی همچون شهید همدانی با نثار خون‌شان چنین مساله‌ای را ثابت کردند.

انتهای پیام

کد N993052

وبگردی