آفتاب
سرلشکر ایزدی در پاسخ به مهر:

نباید به آمریکا اعتماد کرد/ هرکجا اعتماد کردیم از پشت خنجر زدند

نباید به آمریکا اعتماد کرد/ هرکجا اعتماد کردیم از پشت خنجر زدند

معاون راهبردی و اشراف فرماندهی کل قوا در ستاد کل نیروهای مسلح با بیان اینکه تجربه تاریخی می گوید که نباید به آمریکائیها اعتماد کرد، گفت: هرکجا اعتماد کردیم از پشت خنجر زدند.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار سرلشکر مصطفی ایزدی در حاشیه مراسم بزرگداشت سردار سرلشکر شهید حاج حسین همدانی که عصر امروز در حسینیه قائمه الزهرا تهران برگزار شد، با حضور در جمع خبرنگاران و در پاسخ به سوال خبرنگار مهر مبنی بر اینکه چرا مذاکره با آمریکا ممنوع است و پیام شهادت سردار همدانی برای این مهم چیست؟ اظهار داشت: ما تاریخی داریم که سرتاسر آن بیانگر نقش امپریالیسم انگلیس و آمریکا است.

وی با اشاره به مسیری که تاکنون طی کرده ایم، گفت: در این مسیر فراز و نشیب بسیاری داشته ایم و هرکجا که ما به آنها اعتماد کرده ایم، آنها از پشت به ما خنجر زده اند.

معاون راهبردی و اشراف فرماندهی کل قوا در ستاد کل نیروهای مسلح با بیان اینکه اکنون با توجه به تجارب تاریخی نباید بگذاریم دشمنی را که از در بیرون کرده ایم از پنجره وارد شود، ادامه داد: باید انقلاب اسلامی را که از امنیت و قدرت بالایی در منطقه برخوردار است، حفظ کرده و این مسیر را پیش ببریم.

وی خاطرنشان کرد: دشمن می خواهد فرصت های تاریخی‌مان را از ما بگیرد. ما نباید بگذاریم در یک فضای غبارآلود شرایطی ایجاد کنند که دستاوردهایی که حاج حسین همدانی و دیگر شهیدان ما ایجاد کرده اند، از دست برود.

وی ادامه داد: تجربه تاریخی می گوید که نباید به آمریکائیها اعتماد کرد و باید راه استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی ادامه پیدا کند.

وی در پایان افزود: راه استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی با تقدیم ده ها هزار شهید به دست آمده است.

کد N993015

وبگردی