آفتاب

اشمید: در تهران گفت‌وگوهای خوبی درباه اجرای برجام داشتیم

اشمید: در تهران گفت‌وگوهای خوبی درباه اجرای برجام داشتیم

معاون مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا در پیامی نوشت: گفت‌وگوهای خوبی درباره‌ اجرای توافق هسته‌ای ایران و گروه 1+5 در تهران داشتیم.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، هلگا اشمید، معاون مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا که به منظور شرکت در کنفرانس امنیتی مونیخ در تهران به ایران سفر کرده است با انتشار پیامی در صفحه توییتر خود، این سفر را فرصتی مناسبی برای گفت‌وگو با ایران درباره‌ مسائل منطقه‌ای توصیف کرد و نوشت: رایزنی‌های خوبی درباره‌ روند اجرای توافق هسته‌ای ایران و گروه 1+5 درباره‌ اجرای توافق هسته‌ای در کنفرانس امنیتی مونیخ در تهران داشتیم.

اشمید در ادامه پیام خود نوشت: من به همراه پروفسور علی(اکبر) صالحی و عباس عراقچی معاون وزیر امور خارجه ایران در این کنفرانس حضور داشتیم و من تاکید کردم که توافق هسته‌ای یک پیروزی برای دیپلماسی است.

معاون مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا همچنین تاکید کرد: اکنون باید روی اجرای توافق هسته‌ای متمرکز شویم تا این مرحله نیز به یک موفقیت تبدیل شود.

به گزارش ایسنا، کنفرانس امنیتی مونیخ روز شنبه در تهران با حضور وزیران امور خارجه ایران آلمان، لبنان و نمایندگانی از برخی کشورهای منطقه در حال برگزاری است.

انتهای پیام

کد N992866

وبگردی