آفتاب
زمانیان تاکید کرد

اهتمام کارگزاران نظام به حضور حداکثری سرمایه‌های اجتماعی پای صندوق‌های رای

اهتمام کارگزاران نظام به حضور حداکثری سرمایه‌های اجتماعی پای صندوق‌های رای

یک عضو فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت گفت: توجه کارگزاران نظام در همه سطوح به حضور حداکثری سرمایه‌های اجتماعی پای صندوق‌های رای در انتخابات مجلس دهم بسیار حائز اهمیت است.

سیدسعید زمانیان در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی ایسنا، گفت: امنیت ملی و منافع ملی با حضور حداکثری مردم در انتخابات به ویژه انتخابات مجلس دهم تضمین می‌شود.

نماینده مردم شهرکرد در مجلس خطاب به دستگاه‌های اجرایی خواستار فراهم‌سازی بستر حضور حداکثری مردم در انتخابات اسفندماه شد و افزود: مسئولان مرتبط با امر انتخابات باید به صورت خاص کمک کنند تا سلایق متنوع سیاسی امکان حضور در رقابت‌های انتخاباتی را فرهم کنند، در این صورت می‌توان به مشارکت چشم‌گیر مردم در انتخابات نیز امید داشت.

وی تاکید کرد: تعدد کاندیداها از جریان‌های مختلف سیاسی حضور مردم پای صندوق‌های رای را تضمین می‌کند چرا که گرایش‌های مختلف اجتماعی و سیاسی جامعه نماینده‌ای از نماینده جریان فکری خود را در انتخابات حاضر می‌بیند.

وی متذکر شد: کشور به حضور سرمایه اجتماعی در انتخابات اسفندماه نیازمند است، توجه کارگزاران نظام به این مسئله بسیار مهم آثار مثبت زیادی برای نظام در پی دارد.

انتهای پیام

کد N992639

وبگردی