آفتاب
بروجردی در بیروت:

نابودی زیرساختهای تروریست هاوتکفیری هادر سوریه دستاورد مهمی است

نابودی زیرساختهای تروریست هاوتکفیری هادر سوریه دستاورد مهمی است

رئیس کمیسیون امنیت و امور خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: روسیه از طریق حملات متمرکز خود بخش قابل توجهی از زیرساختهای تروریست ها و تکفیری ها را نابود کند و این به خودی خود یک دستاورد مهمی است.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از صداوسیما، علاءالدین بروجردی که به لبنان سفر کرده است با اشاره به اینکه حملات روسیه طی همین مدت کوتاه توانسته است بخش قابل توجهی از زیرساخت های تروریست ها را نابود کند و این یک دستاورد مهمی است گفت: سوریه امروز در خط مقدم جبهه مقاومت قرار دارد به همین سبب جمهور اسلامی ایران از آن پشتیانی می کند و همواره در کنار سوریه است.

رئیس کمیسیون امنیت و امور خارجی مجلس شورای اسلامی ایران تأکید کرد: حملات روسیه زمینه ساز حل و فصل سیاسی بحران در سوریه است.

وی افزود: عملیات نظامی روسیه در سوریه زمینه ساز این بحران است. روسیه از طریق حملات متمرکز خود بخش قابل توجهی از زیرساختهای تروریست ها و تکفیری ها را نابود کند و این به خودی خود یک دستاورد مهمی است. آنچه آمریکا و ائتلاف بین المللی در رویارویی با ترویست ها انجام می دادند نمایش سیاسی و رسانه ای بود که باعث خلاء نظامی شد و روسیه از آن بهره برداری کرد و با قدرت وارد سوریه شد تا به این تجمعات تروریستی عملا حمله کند.

رئیس کمیسیون امنیت و امور خارجی مجلس شورای اسلامی ایران گفت: ما در جنگ با تروریسم و افراط گرایی تا پایان جدی هستیم و از سوریه در رویارویی با طرح تکفیر صهیونیستی حمایت می کنیم سوریه در خط مقدم جبهه مقاومت قرار دارد. بشار اسد رئیس جمهور سوریه به نماد ملی تبدیل شده که نماینده واقعی خواست و اراده سوریه است.

کد N992242

وبگردی