آفتاب

عضو فراکسیون رهروان ولایت: هر وقت با فراکسیون اصولگرایان توافق کردیم، زیر میز زدند

عضو فراکسیون رهروان ولایت: هر وقت با فراکسیون اصولگرایان توافق کردیم، زیر میز زدند

ایلنا نوشت: عضو شورای مرکزی فراکسیون رهروان ولایت گفت: هر زمان با دوستان‌مان در فراکسیون اصولگرایان بر سر موضوعی تفاهم کردیم، آن‌ها زیر میز زدند و من نمی‌دانم اسم این کار چیست.

بهروز نعمتی اظهار داشت: ما در فراکسیون رهروان ولایت، برای ایجاد همدلی نشست‌های متعددی با فراکسیون اصولگرایان برگزار کردیم که آخرین جلسه هم شنبه‌شب بود که از ساعت ۲۱ تا ۲۳ برگزار شد و علی‌اصغر زاکانی و علیرضا زاکانی هم به عنوان نماینده فراکسیون اصولگرایان حضور داشتند و پس از این‌که به توافق رسیدیم، قرار شد در نشست روز یکشنبه طرح به رای بگذاریم اما در ‌‌نهایت خُلف وعده شد.

وی افزود: مگر هدف از تشکیل فراکسیون در مجلس غیر از این است که برای همکاری و هماهنگی بیشتر میان نمایندگان نیست. ولی هر زمان با دوستانمان در فراکسیون اصولگرایان بر سر موضوعی تفاهم کردیم، آنها زیر میز زدند و واقعا نمی‌دانم اسم این کار چیست.

عضو شورای مرکزی فراکسیون رهروان ولایت اضافه کرد: از ابتدا با تشکیل کمیسیون ویژه برجام به صورت ۵+۵+۵ جدا مخالف بودم، تا آن‌جا که روزی که این موضوع مطرح شد، جلسه را ترک کردم اما هنگامی که لیست مشترک بیرون آمد، ما به عنوان اعضای فراکسیون مقید به تبعیت از تصمیم‌های فراکسیونمان هستیم.

وی افزود: می‌توانستم در انتخابات تشکیل کمیسیون ویژه بررسی برجام شرکت کنم و قطعاً رای هم می‌آوردم اما به حرمت تصمیم جمع کاندید نشدم چراکه معتقدم این مسائل باید رعایت شود.

نماینده مردم اسدآباد در مجلس در پاسخ به ادعای اعضای مخالف برجام در کمیسیون ویژه مبنی بر این‌که طرح اجرای برجام باید به این کمیسیون ارجاع می‌شده، یادآور شد: درمورد ارجاع طرح به کمیسیون ویژه به جای کمیسیون امنیت، باید بگوییم به هیچ عنوان چنین بحثی مطرح نیست و برداشت دوستان در کمیسیون ویژه اشتباه است.

وی همچنین در واکنش به تلاش برخی از اعضای مخالف برجام در کمیسیون ویژه برای احیای این کمیسیون، خاطرنشان کرد: کمیسیون امنیت ملی یک کمیسیون تخصصی است و طرح اجرای برجام نیز طرحی تخصصی است و باید کمیسیون تخصصی این طرح در مجلس بررسی آن را انجام می‌داد که این‌گونه هم شد.

نعمتی در پایان در پاسخ به این‌که هدف مخالفان برجام برای فرستادن لاریجانی به گوشه رینگ چیست، تصریح کرد: آقای لاریجانی همیشه گوشه رینگ است و همین اخلاق ایشان موجب شده نمایندگان احترام خاصی برای ایشان قائل باشند.

2727

 

 

کد N992140

وبگردی