آفتاب

هفته هشتم لیگ برتر فوتبال/ استقلال به یک امتیاز از مشهد قناعت کرد

هفته هشتم لیگ برتر فوتبال/ استقلال به یک امتیاز از مشهد قناعت کرد

مصاف دو تیم پدیده و استقلال در هفته هشتم لیگ برتر فوتبال با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

به گزارش ایسنا، دیدار دو تیم پدیده مشهد و استقلال تهران از هفته هشتم رقابت‌های لیگ برتر با تساوی یک بر یک مساوی به پایان رسید. در این دیدار دو تیم بازی قابل قبولی را از خود ارائه دادند و فرصت‌های متعدد گلزنی را از دست دادند. تک گل پدیده را مهدی خیری در دقیقه 2 و تک گل استقلال را گل به خودی امید مرامند در دقیقه 60 به ثمر رساندند.

گزارش نیمه اول

در این دیدار و از همان نخستین دقایق بازی استقلالی‌ها صاحب یک فرصت مناسب برای گلزنی شدند اما ضربه سر مگویان را مجتبی روشنگر دروازه‌بان پدیده به خوبی دفع کرد. در برگشت این توپ و روی اشتباه رحمتی که بیش از اندازه از دروازه خارج شده بود، مهدی خیری در دقیقه 2 بازی از میانه زمین با یک شوت مستقیم دروازه استقلال را باز کرد.

در ادامه این دیدار استقلال دست به حملات زیادی زد اما شاگردان مظلومی در دادن پاس آخر دقت کافی را نداشتند و در سوی دیگر میدان تیم پدیده با فشار بر وسط مدافعان استقلال تلاش می‌کرد در ضد حملات به گل برسد.

در دقیقه 15 این دیدار سجاد شهباززاده با شوتی سرکش از پشت محوطه جریمه پدیده تلاش کرد تیمش را به گل برساند اما توپ او با اختلافی اندک راهی اوت شد.

در دقیقه 31 بازی هم ضد حمله مشهدی‌ها موقعیت‌ها شوت‌زنی مناسبی برای مهدی خیری ایجاد کرد که توپ او هم به شکلی خطرناک از کنار دروازه استقلال راهی اوت شد.

تنها 4 دقیقه بعد بود که محسن یوسفی در داخل محوطه جریمه استقلال صاحب موقعیت شوت‌زنی شد و توپ او را رحمتی با واکنشی به موقع در آغوش خود گرفت.

در اواخر این دیدار حملات پراکنده دو تیم برای‌شان مثمر ثمر نبود تا نیمه اول بازی با برتری یک بر صفر پدیده به پایان برسد.

گزارش نیمه دوم

با شروع نیمه دوم این دیدار شاگردان پرویز مظلومی همان طور که انتظار می‌رفت حملات متعددی را بر روی دروازه حریف‌شان تدارک دیدند و تیم پدیده همچنان بیشتر چشم به ضد حملات داشت و تلاش می‌کرد از طریق ضد حملات به گل برسد.

در دقیقه 52 این دیدار یک ضربه ایستگاهی به سود تیم پدیده اعلام شد که حسین بادامکی این ضربه را به سمت دروازه استقلال زد و مهدی رحمتی این توپ را راهی کرنر کرد.

تنها یک دقیقه بعد بود که استقلال فرصت خوبی را برای به تساوی کشاندن بازی از دست داد. ارسال خسرو حیدری با ضربه سر میثم مجیدی همراه شد ولی توپ به شکل خطرناک راهی اوت شد.

در دقیقه 60 این دیدار، استقلال به گل تساوی دست یافت. ارسال خسرو حیدری با اشتباه مرادوند بازیکن پدیده همراه شد و این بازیکن با ضربه سر دروازه تیم خودی را باز کرد.

پس از گل تساوی این دیدار، تیم پدیده کمی جلو آمد و فرصت‌های نسبتا خوبی را هم برای گلزنی به دست آورد. از جمله در دقیقه 67 و 69 که محسن یوسفی با شوت زنی به سمت دروازه استقلال تلاش کرد دروازه تیم سابقش را باز کند اما یک بار رحمتی مانع از گلزنی او شد و بار دوم توپ او با اختلافی اندک راهی اوت شد.

در دقیقه 83 این دیدار ایگور پراهیچ روی یک کرنر ارسالی می‌توانست پدیده را به گل دوم برساند اما ضربه سر او را رحمتی در آغوش خود گرفت.

در دقیقه 86 این دیدار هم ارسال بسیار خوب مهدی خیری با ضربه خوب شاکری همراه شد اما واکنش به موقع رحمتی مانع از فروریختن دروازه استقلال شد.

در اواخر این دیدار تلاش دو تیم برای تغییر نتیجه بی‌فایده بود و هر دو تیم در دادن پاس نهایی دقت لازم را نداشتند تا این دیدار با تساوی یک بر یک مساوی به پایان برسد.

استقلال با این پیروزی 17 امتیازی شد و موقتا در صدر جدول باقی ماند. در صورت پیروزی سپاهان برابر تیم سیاه جامگان، این تیم به رده دوم جدول سقوط می‌کند و سپاهان جایش را در صدر جدول می‌گیرد.

ترکیب پدیده:

مجتبی روشنگر، محمود خمیسی (امید مرادمند، 37)، کریم احمدی، محمدرضا ناصحی، غلامحسین بادامکی، یونس شاکری، محسن یوسفی (امید عباسیان، 70)، مهدی خیری (مسعود نظرزاده 2+90)، ابوالحسن جعفری، میثم نقی‌زاده و ایگور پراهیچ.

ترکیب استقلال:

مهدی رحمتی، خسرو حیدری، هرائر مگویان، میثم مجیدی، محمدرضا خرسندنیا (پروپئیچ، 53)، یعقوب کریمی، میلاد فخرالدینی (روزبه چشمی، 53)، سجاد شهباززاده (بهنام برزای، 86)، جابر انصاری، امید ابراهیمی و محمدامین حاج‌محمدی.

انتهای پیام

کد N991723

وبگردی