آفتاب
با اشاره به دستگیری معلمان ایرانی در امارات؛

جعفری: فرهنگیان ما قربانی یک توطئه بزرگ بین‌المللی شده‌اند

جعفری: فرهنگیان ما قربانی یک توطئه بزرگ بین‌المللی شده‌اند

عضو کمیسیون آموزش در مجلس با اشاره به دستگیری تعدادی از فرهنگیان ایرانی در امارات گفت: فرهنگیان ما قربانی توطئه بزرگ بین المللی شده‌اند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه خراسان شمالی، قاسم جعفری در جلسه شورای اداری خراسان شمالی که با حضور وزیر آموزش و پرورش تشکیل شد، با بیان اینکه دستگیری این افراد یک مسئله بین المللی است، افزود: باید برای آزادی و نجات آن ها تلاش کنیم و توجه جدی در این خصوص انجام شود.

نماینده مردم بجنورد، راز و جرگلان، گرمه و جاجرم و مانه و سملقان با اشاره به طرح رتبه بندی در آموزش و پرورش اظهار کرد: مشکلاتی در اجرای این طرح وجود دارد که بخش اداری، مسئولان خوابگاهی را شامل نمی شود و باید تدبیری اندیشیده شود تا آنان نیز وارد این طرح شوند.

جعفری با تاکید بر اینکه اگر می‌خواهیم نسل‌های آینده ما به دست‌آوردهای نظام و امام راحل وفادار باقی بمانند باید از آموزش و پرورش شروع کرد گفت: ما خواستار آن هستیم تا طرح تحول بنیادین هر چه سریعتر انجام شود.

وی در ادامه خواستار ایجاد جهشی برای حذف مدارس خشتی و گلی در کشور شد و ادامه داد: در این زمینه راه نرفته زیادی وجود دارد.

انتهای پیام

کد N991554

وبگردی