آفتاب

کرمانشاه میزبان مسابقات سراسری قرآن کریم شد

کرمانشاه میزبان مسابقات سراسری قرآن کریم شد

سی و هشتمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم به میزبانی استان کرمانشاه برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)منطقه کرمانشاه، حجت الاسلام سیدمحمدباقر حسینی اراکی در نشست هم‌اندیشی مدیران خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های اطلاع‌رسانی استان کرمانشاه که جهت آمادگی برگزاری این مسابقات برگزار شد، بر لزوم ایجاد فضای قرآنی در جامعه تا قبل از برگزاری این مسابقات با کمک رسانه‌ها تاکید کرد و گفت: باید تلاش کنیم در سطح جامعه فضای قرآنی ایجاد شود.

وی بر بازتاب گسترده این مسابقات در سطح کشور و همچنین دیگر کشورهای اسلامی تاکید کرد و با اشاره به حضور چهره‌های مختلف قرآنی و شخصیت‌های کشوری و لشگری در این مسابقات، گفت: این میهمانان می‌توانند بعنوان سفیران استان زمینه حضور میهمانان بسیاری در استان را فراهم کنند. همچنین باید در جریان برگزای این مسابقات زمینه‌ای برای معرفی امامزاده‌ها و بقاع متبرکه شاخص استان در سطح کشور و همچنین ترویج موقوفات قرآنی فراهم شود.

حجت الاسلام حسین قبادی معاون فرهنگی اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه نیز با بیان این‌که«600 نخبه قرآنی از سراسر کشور در این مسابقات حضور دارند»، گفت: امیدواریم میزبان شایسته‌ای برای این مسابقات باشیم.

وی با مهم دانستن انعکاس اخبار این مسابقات، گفت: برای برگزرای این مسابقات سه کمیته تشکیل شده که کمیته اطلاع رسانی و تبلیغات از جمله آن‌هاست.

سی‌وهشتمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم از 28 آذر ماه در کرمانشاه آغاز می‌شود.

انتهای پیام

کد N991467

وبگردی