آفتاب

امیرعبداللهیان: ایران دفاع از حقوق مردم مظلوم فلسطین را با تمام توان ادامه خواهد داد

امیرعبداللهیان: ایران دفاع از حقوق مردم مظلوم فلسطین را با تمام توان ادامه خواهد داد

معاون عربی و آفریقا وزیر خارجه گفت: تحولات کنونی در فلسطین و مقاومت مردم و جوانان در اراضی اشغالی، موید رویش انتفاضه نوین در واکنش به تجاوزات و کودک کشی صهیونیستها است.

حسین امیرعبداللهیان در گفت وگو با خبرنگار سیاسی خارجی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) اظهار کرد: نقض سیستماتیک حقوق بشر و هتک حرمت مسجدالاقصی و شرارت های صهیونیستی نتیجه ی مشکلات ساختگی در جهان اسلام، سیاستهای نابخردانه و سرمایه های تروریست پرور در منطقه است.

این دیپلمات عالی رتبه‌ی کشورمان ادامه داد: متاسفانه تخریب زیر ساخت های کشورهای اسلامی و همگامی برخی طرفها با راهبردهای خشن صهیونیستی و اتخاذ سیاستهای جنگ طلبانه به پشتوانه معنوی برای رژیم صهیونیستی تبدیل شده است.

وی تصریح کرد: مداوای تروریست های تکفیری منطقه در بیمارستانهای رژیم صهیونیستی و کشتار جوانان فلسطینی در این ایام، حقیقت تحولات و واقعیات پشت پرده را برملا ساخته و تکلیف مردم و دولتهای منطقه در مواجهه با این توطیه ها را روشن کرده است.

معاون وزیر خارجه تاکید کرد: بدون تردید محور مقاومت در منطقه اجازه نخواهد داد موضوع فلسطین و احقاق حقوق فلسطینی ها بواسطه جنایات تکفیریها در عراق و شام و شرارتهای صهیونیستها در فلسطین به حاشیه رانده شود.

امیر عبداللهیان خاطرنشان کرد: جمهوری اسلامی ایران استمرار دفاع از حقوق مردم مظلوم فلسطین را با تمام توان ادامه خواهد داد و جهان اسلام را به حمایت از مردم مظلوم فلسطین فرا می خواند.

انتهای پیام

کد N991026

وبگردی