آفتاب

به صالحی تهمت خیانت و جاسوسی زدند

به صالحی تهمت خیانت و جاسوسی زدند

رئیس فراکسیون اهل سنت با انتقاد از توهین خشونت‌آمیز روح‌الله حسینیان به علی‌اکبر صالحی اعلام کرد: درصورتی که فضای مجلس این‌گونه باشد، در تصمیم خود درخصوص کاندیداتوری تجدیدنظر خواهم‌کرد.

روزنامه آفتاب یزد نوشت: رئیس فراکسیون اهل سنت با انتقاد از توهین خشونت‌آمیز روح‌الله حسینیان به علی‌اکبر صالحی اعلام کرد: درصورتی که فضای مجلس این‌گونه باشد، در تصمیم خود درخصوص کاندیداتوری تجدیدنظر خواهم‌کرد. عابد فتاحی درباره توهین خشونت‌‌آمیز روح‌الله حسینیان به علی‌اکبر صالحی، اظهار داشت: بعضی از نمایندگان قصد داشتند به هر قیمتی مانع از تصویب طرح برجام شوند و در این راستا، از وقت‌کشی و بیان تذکرات بی‌مورد تا توهین و تهدید دست به هر کاری زدند و چون احساس کردم صحبت‌های آقای صالحی برای مخالفان برجام سنگین است و باتوجه به این‌که می‌دانستم آقای صالحی چندین عمل جراحی انجام داده، طوری منطقه را تحت‌نظر گرفتم که هر کاری لازم است برای جلوگیری از نزدیک شدن مخالفان به آقای صالحی و احیاناً آزار و اذیت ایشان انجام دهم.

فتاحی ادامه داد: متاسفانه نماینده‌ای که نمی‌خواهم نامش را ببرم، توهین‌های متعددی کرد و همان‌طور که به بزرگان نظام همچون آیت‌الله هاشمی رفسنجانی و دکتر روحانی به ناروا توهین می‌کنند و تهمت می‌زنند، به آقای صالحی و ظریف و همکاران‌شان نیز هرگونه تهمت از خیانت و جاسوسی تا وطن‌فروشی زدند. نماینده مردم ارومیه در مجلس گفت: عده‌ای که خود را ارزشی می‌دانند به ارزش‌ها تیراندازی می‌کنند! رئیس فراکسیون اهل سنت مجلس نهم اضافه کرد: جالب اینجاست که این دسته از نمایندگان خودشان را جزء نیروهای ارزشی می‌دانند و همیشه مدعی‌اند که دیگران باید پیروشان باشند. رئیس فراکسیون اهل سنت مجلس در توضیح دلیل قرار گرفتن در دو سوی جایگاه سخنران در صحن علنی مجلس به همراه کمال‌الدین پیرموذن، اظهار داشت: شخصاً برای محافظت از آقای صالحی و تریبون مجلس در آن منطقه حضور یافتم و اگر می‌خواستند به ایشان آسیب برسانند، باید از روی جنازه من عبور می‌کردند. وی در پایان با ابراز ناراحتی از فضای عمومی مجلس اعلام کرد: واقعیت این است که آن‌چه در این مدت تجربه کردم، من را به این تصمیم رسانده که به شهرم بازگردم و به احتمال قریب به یقیین در انتخابات شرکت نخواهم کرد. تفکرات من به‌ کلی با این افراد متفاوت است.
کد N990446

وبگردی