آفتاب
سبحانی‌نیا:

مجلس با توجه به همه دغدغه‌ها برجام را تصویب کرد

مجلس با توجه به همه دغدغه‌ها برجام را تصویب کرد

یک عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: اولویت مجلس در تصویب برجام حفظ منافع و مصالح ملی با توجه به همه دغدغه‌های مخالفان و موافقان برجام بود.

حجت‌الاسلام و المسلمین سبحانی‌نیا در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) گفت: تصویب برجام با در نظر گرفتن منافع ملی نظام و درک شرایط کشور امضاء شد که امیدوارم بتوانیم با موفقیت و سلامتی از این مساله عبور کنیم.

نماینده مردم سبزوار، پیام خارجی تصویب برجام را تعهد و پایبندی نظام جمهوری اسلامی ایران به معاهدات بین‌المللی عنوان کرد و افزود: با تصویب برجام در مجلس بهانه از دست کشورهای غربی گرفته شد و حالا باید منتظر باشیم تا مفاد و جزییات برجام توسط 1+5 به چه شکل اجرا خواهد شد. ما در داخل قطعا به نحوه اجرای برجام توسط غربی‌ها نظارت خواهیم داشت. به بیان دیگر قدم‌های بعدی مجلس در اجرای برجام مراقبت و نظارت بر کیفیت اجرای برجام توسط 1+5 است. رفتار و عملکرد طرف مقابل را با دقت رصد خواهیم کرد.

وی خاطر نشان کرد: در هر جا که نقص یا مشکلی توسط غربی‌ها مشاهده کنیم یا احساس کنیم که طرف مقابل در صدد شانه خالی کردن از تعهداتش است حتما با جدیت به این مساله واکنش نشان می‌دهیم.

سبحانی نیا متذکر شد: هر جا که غربی‌ها در اجرای برجام دبه کردند در همان لحظه دولت جمهوری اسلامی ایران نیز هیچ تعهدی به اجرای برجام نخواهد داشت و با سرعت به شرایط قبل از تصویب برجام خواهد برگشت.

انتهای پیام

کد N990380

وبگردی