آفتاب
وزارت دفاع روسیه اعلام کرد؛

حملات گسترده جنگنده‌های روسی به مواضع داعش در حومه سه استان سوریه

حملات گسترده جنگنده‌های روسی به مواضع داعش در حومه سه استان سوریه

وزارت دفاع روسیه با صدور بیانیه‌ای از حملات گسترده جنگنده‌های ارتش این کشور به مواضع و مراکز وابسته به تکفیریها در حومه استانهای حلب، حماه و ادلب خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری سانا، وزارت دفاع روسیه امروز چهارشنبه پیرامون آخرین تحولات در خصوص عملیات نظامی این کشور علیه داعش در سوریه بیانیه صادر کرد.

بر اساس این گزارش، در بیانیه این وزارتخانه آمده است که جنگنده های روسی طی ساعات گذشته مواضع تکفیری ها در حومه سه استان ادلب، حلب و حماه سوریه را بمباران کردند.

این وزارتخانه همچنین در بیانیه خود آورده است: تعدادی از مراکز آموزشی تروریست های تکفیری نیز هدف حملات هوایی جنگنده های روسی قرار گرفت.

این در حالی است که وزارت دفاع روسیه روز گذشته با صدور بیانیه ای از هدف قرار گرفتن ۸۶ مرکز وابسته به تکفیریها در سوریه توسط جنگنده های ارتش این کشور خبر داده بود.

به گزارش مهر، مقامات روسیه با استناد به قطعنامه تعریف تجاوز مصوب سال ۱۹۷۴ میلادی مجمع عمومی سازمان ملل، اعلام کرده بودند که حملات هوایی آن ها به تروریست ها در سوریه بنا به درخواست دولت قانونی این کشور بوده و لذا موضوع حمایت ها از سوریه در راستای مبارزه با گروه تروریستی داعش در این کشور بر اساس منشور ملل متحد و در چارچوب قوانین بین المللی محسوب می شود.

کد N990142

وبگردی