آفتاب
لاریجانی:

مشکلات اجرایی گیلان جهت توسعه زیرساخت‌های لازم بررسی می‌شود

مشکلات اجرایی گیلان جهت توسعه زیرساخت‌های لازم بررسی می‌شود

رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در آستانه تدوین برنامه ششم توسعه قرار داریم، خاطرنشان کرد: سفر به گیلان فرصتی را ایجاد می‌کند تا با حضور نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی و مسئولان اجرایی گیلان به برسی مشکلات اجرایی بپردازیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، منطقه گیلان، علی لاریجانی، رئیس مجلس شورای اسلامی با حضور در فرودگاه سردار جنگل رشت، ضمن عرض سلام به مردم گیلان، اظهار کرد: هدف از این سفر بررسی مشکلات اجرایی استان گیلان جهت توسعه زیرساخت‌های لازم می‌باشد.

وی با بیان اینکه در آستانه تدوین برنامه ششم توسعه قرار داریم، خاطرنشان کرد: سفر به گیلان فرصتی را ایجاد می کند تا با حضور نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی و مسئولان اجرایی گیلان به برسی مشکلات اجرایی بپردازیم.

به گزارش ایسنا، لاریجانی ابتدا در مراسم سالگرد ابوشهدا تامینی که در مسجد جامع لشت‌نشاء برگزار می‌شود، حضور می‌یابد و سپس برای شرکت در مراسم یادواره 444 شهید نیروی انتظامی استان گیلان و گرامیداشت سردار شهید حسین همدانی به لنگرود سفر می‌کند. حضور در شورای اداری استان گیلان نیز در برنامه سفری لاریجانی قرار دارد.

انتهای پیام

کد N989711

وبگردی