آفتاب
به مناسبت سالروز انقلاب 14 اکتبر؛

انصارالله: در نبرد با متجاوزان جایی برای ضعف وجود ندارد

انصارالله: در نبرد با متجاوزان جایی برای ضعف وجود ندارد

شورای سیاسی انصارالله یمن تاکید کرد: برای مردم یمن و تمامی آزادگان و انسان‌های شریف جایی برای ضعف، تردید، تسلیم و عقب گرد در مقابله با مزدوران متجاوز و اشغالگر وجود ندارد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، به نقل از پایگاه خبری العهد، شورای سیاسی انصارالله یمن در بیانیه‌ای در پنجاه و دومین انقلاب "14 اکتبر " علیه استعمارگری‌های انگلیس بر ادامه روند آزادسازی یمن تاکید کرد و گفت که این امر امتداد منطقی و طبیعی مبارزات آباء و اجداد ما علیه استعمار است.

در این بیانیه تاکید شده است: تجاوز عربستانی- آمریکایی به یمن برای سرنگون کردن انقلاب بیست و یکم سپتامبر 2014 است که این انقلاب اراده ملت را نشان داد. نظام عربستان طرح صلح و تسلیم شدن در مقابل اسرائیل را در پیش گرفته است. تجاوز به یمن و تلاش برای سرنگون کردن انقلاب توطئه‌ای برای از بین بردن مساله فلسطین است.

در بیانیه مذکور آمده که جنگ علیه متجازان به یمن وظیفه و مسئولیتی شرعی و اخلاقی و ملی استو غیر از این خیانت است. تاریخ یمنمملو از فداکاری و جهاد علیه اشغالگران است.

این شورا تاکید کرد: سرنوشت هر استعمارگر و اشغال‌گری زوال است و این امر در بیرون راندن آخرین سرباز انگلیس به صورت آشکار نمود پیدا کرد.

انتهای پیام

کد N989649

وبگردی