آفتاب

روایت قاضی پور از کتک کاری یک نماینده دلواپس/ارسال پیامک به نمایندگان از مشهد و اهواز مدیریت می شود

روایت قاضی پور از کتک کاری یک نماینده دلواپس/ارسال پیامک به نمایندگان از مشهد و اهواز مدیریت می شود

ایلنا به نقل از نماینده مردم ارومیه نوشت: سیستم هماهنگی از مشهد و اهواز ارسال این پیامک‌ها به نمایندگان را مدیریت می‌کند.

نادر قاضی‌پور  با اشاره به درگیری فیزیکی‌اش با حمید رسائی در حاشیه نشست علنی امروز که به ظاهر شوخی بود٬ اظهار داشت: رسائی دیروز به من بی‌احترامی کرد و به من دو مشت زد و می‌خواست آقای فرهنگی را هم کتک بزند که طرح ما را در مجلس نخوانند و امروز هم قصد داشت علیه مجلس امضا جمع کند. به هر حال نمی‌شود در خانه ملت این‌گونه علیه مردم تصمیم‌گیری کرد.

وی افزود: آنها نتوانستند به اهدافشان برسند. مرجع و رهبر ما آیت‌الله خامنه‌ای است ما از مجتهد منچستر پیروی نمی‌کنیم.

قاضی‌پور تصریح کرد: این درحالی است که ما برجام را تایید نکردیم ما طرحی برای کنترل برجام و رعایت چارچوب و خطوط قرمز رهبری و مصالح مورد تاکید از سوی شورای عالی امنیت ملی تهیه کردیم و براساس آن به دولت گفتیم باید عرض ۴ ماه برنامه‌اش را بدهد و ظرف ۲ سال به ۱۹۹ هزار سو دست یابد.

وی با بیان اینکه پیامک‌های بسیار زیادی برای جلوگیری از حمایت از برجام به نمایندگان ارسال شده خاطر نشان کرد: پیامک‌هایی به مضمون ارسال می‌شودکه ما کار اشتباهی کردیم که این طرح را به تصویب رساندیم. می‌گویند این کار خیانت به خون شهدا و دور از فرامین و خطوط قرمز مد نظر رهبری است اما وقتی توضیح می‌دهیم از ما تشکر می‌کنند.

قاضی‌پور در پایان با بیان اینکه ارسال پیامک‌ها از پیش برنامه‌ریزی شده است٬ یادآور شد: سیستم هماهنگی از مشهد و اهواز ارسال این پیامک‌ها به نمایندگان را مدیریت می‌کند.
27213

 

کد N989643

وبگردی