آفتاب
نطق میان دستور؛

احمدی: ان شاء الله به زودی شاهد نابودی رژیم صهیونیستی خواهیم بود

احمدی: ان شاء الله به زودی شاهد نابودی رژیم صهیونیستی خواهیم بود

یک نماینده اصولگرای مجلس با اشاره به جنایات رژیم صهیونیستی در سرزمینهای اشغالی گفت که حکام دست نشانده صهیونیست نیز با حمله به یمن مردم مظلوم و بی پناه آن کشور را می‌کشند که امیدواریم به زودی پیش بینی مقام معظم رهبری در نابودی رژیم صهیونیستی تحقق یابد.

به گزارش خبرنگار پارلمانی ایسنا، حجت‌الاسلام موسی احمدی در نطق میان دستور در جلسه علنی امروز (چهارشنبه) مجلس اظهار کرد:‌ در حالی وارد ماه محرم می شویم که شاهد جنایات سفاکانه رژیم صهیونیستی در سرزمین‌های اشغالی قدس هستیم. مدت‌هاست حکام دست نشانده صهیونیست‌ها با حمله به یمن مردم مظلوم و بی پناه آن کشور را به خاک و خون کشیده و در این اقدامات جنایتکارانه به منازل مسکونی، بیمارستان و مجالس عروسی نیز رحم نکردند.

وی با اشاره به فاجعه مناگفت: سعودی‌ها با بی‌تدبیری حرم امن الهی را ناامن کرده و حاجیان را لب تشنه به مسلخ کشانده و آنها را قربانی بی تدبیری‌شان کردند. ان شاء الله به زودی شاهد تحقق پیش بینی رهبر معظم انقلاب در نابودی رژیم صهیونیستی و سرسپردگان آنها خواهیم بود؛ این همان چیزی است که در قرآن به آن اشاره شده است.

نماینده مردم دیر و کنگان با بیان این که تحقق و بسط عدالت توسعه متوازن و رونق اقتصادی کشور یکی از شعارهای اصلی و اساسی دولت است گفت: در این شرایط این سوال مطرح می‌شود که آیا بیکاری و دغدغه اشتغال برای جوانانی که در بزرگترین بندر صیادی ایران، بزرگترین خط تولید کننده اقلام خارج از فصل، بزرگترین پالایشگاه ایران حضور دارند منطقی است؟ آیا این عدالت است که حوزه انتخابیه بنده به عنوان تامین کننده ثروت خزانه داری کشور با مشکل بیمه کشاورزان و تاخیر در پرداخت قیمت تضمینی گندم و گوجه خریداری شده مواجه شود؟

احمدی خطاب به رئیس جمهور گفت : در حال حاضر بسیاری از طرحهای عمرانی به بهانه‌های مختلف تعطیل شده و یا با کندی اجرا می‌شود که این گلایه و انتقادات مردم را به دنبال داشته است باید فکری در این رابطه شود.

وی خواستار توسعه تجارت بازرگانی، احداث اسکله، سامان دهی کشاورزی، رفع مشکل کشاورزان در حوزه‌های مختلف، تامین اعتبار برای رایروبی اسکله عسلویه، ایجاد زیرساخت‌های آموزشی و مذهبی و فرهنگی بخصوص در مدارس و مراکز آموزشی در حوزه انتخابیه‌اش شد.

نماینده مردم دیر و کنگان همچنین با تاکید بر لزوم رفع مشکل کارمندان بخصوص فرهنگیان در حوزه‌های مختلف همچون مسکن و پرداخت به موقع پاداش بازنشستگان گفت: لازم است تمهیدات لازم برای تامین زیرساخت‌های ورزشی و باشگاه‌ها، تکمیل و تجیز بیمارستان‌ها، موافقت با استمحال وام کشاورزان با توجه به خشکسالی افزایش تعرفه جایگاه‌داران بنزین و گازوئیل، شد.

وی در پایان تاکید کرد که باید توجه ویژه‌ای به پارس جنوبی شود چرا که به گفته رئیس جمهور از طریق پارس جنوبی می‌توان اداره کشور را در دست گرفت.

انتهای پیام

کد N989438

وبگردی