آفتاب

وکیل احمدی نژاد:حساب او مسدود نشده است

وکیل احمدی نژاد:حساب او مسدود نشده است

تسنیم نوشت:وکیل مدافع محمود احمدی‌نژاد رئیس جمهوری سابق درباره برخی خبرها مبنی بر مسدود شدن حساب شخصی احمدی‌نژاد گفت: موکلم حساب مسدود شده‌ای ندارد و حساب دانشگاه ایرانیان را به دروغ به عنوان حساب شخصی موکل، آن هم بعد از دو سال مطرح کردند.

سید عادل حیدری، درباره اخبار منتشر شده به نقل از پالیزدار دبیر ستاد هماهنگی مبارزه با مفاسد اقتصادی مبنی بر مسدود شدن حساب شخصی احمدی‌نژاد رئیس جمهور سابق اظهار کرد: همه روزه شاهد حجم وسیعی از تبلیغات سوء در برخی مطبوعات و سایت‌ها علیه دولت‌های نهم و دهم هستیم اما با سکوت خود، قضاوت درباره عملکرد دولت‌های نهم و دهم را به مردم واگذار می‌کنیم زیرا مردم در اقصی نقاط ایران، خدمات دولت‌های نهم و دهم را دیده‌اند و این تخریب‌ها کمتر تاثیرگذار بوده است.

** هنوز قرار منع تعقیب ابلاغ نشده است

حیدری در ادامه در پاسخ به سئوال دیگری در خصوص صدور منع قرار تعقیب نسبت به شکایت موکلش از معاون اول دولت یازدهم گفت: از قرار منع تعقیب صادره، اطلاعی نداشتم و از طریق اطلاعیه صادره از سوی دفتر سخنگوی قوه‌قضائیه در رسانه‌ها از صدور آن در مرجع اظهارنظر مطلع شدم.

وکیل محمود احمدی‌نژاد در پاسخ به این سئوال که آیا به قرار صادره اعتراض می‌کنند یا خیر افزود: پس از ابلاغ قانونی قرار صادره، در این خصوص تصمیم خواهیم گرفت.

2929

کد N989377

وبگردی