آفتاب
نماینده ولی فقیه در سپاه قدس:

امروز "نفوذ" کلیدواژه مباحث رهبری است

امروز "نفوذ" کلیدواژه مباحث رهبری است

نماینده ولی فقیه در سپاه قدس درباره توطئه نفوذ در کشور گفت: امروزه "نفوذ" کلیدواژه مباحث رهبری شده است که از خطری عظیم نشان دارد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه قم، حجت الاسلام و المسلمین علی شیرازی در جمع طلاب و روحانیان بسیجی گردان های 102 حضرت معصومه(س) و 115 مبلغ رزمی مدرسه فیضیه وابسته به تیپ 83 امام جعفر صادق (ع) افزود: رهبری در ماه‌های اخیر بیش از 70 بار این مطالب را مطرح کردند و بدترین و خطرناک ترین نوع نفوذ را نفوذ فرهنگی و سیاسی معرفی کردند.

وی ادامه داد: نفوذ فرهنگی به این معناست که می خواهند باور مسئولان و تصمیم سازان را عوض کنند و در این راستا سعی می کنند چهره آمریکا را بزک کنند.

شیرازی تاکید کرد: صحبت رهبری صرف یک سخنرانی نیست، بلکه یک تدبیر است و مگر گردن پاسداران زده شود که حرف رهبری روی زمین بماند.

وی افزود: در سال 75 رهبری بحث خواص را مطرح کردند ولی متاسفانه در آن مقطع بحث جدی گرفته نشد و بعدها رهبری گلایه کردند چرا آقایان روی این بحث کار نکردند. اگر آن بحث جدی گرفته می شد در سال 88 خواص مردود نمی شدند.

نماینده ولی فقیه در سپاه قدس به افرادی که درباره خطوط قرمز ترسیم شده از سوی رهبری سهل انگاری می کنند، هشدار داد و اظهارداشت: چرا عده ای با برچسب افراط گرایی نیروهای ولایی را به سکوت وادار می کنند؟ چرا عده ای سعی در عبور از خطوط قرمز تعیین شده توسط رهبری دارند؟ چه کسانی اند که دستورات رهبری را زیر پا می گذارند؟

وی افزود: دشمن هرگز به اهداف شوم خود نائل نمی شود.

انتهای پیام

کد N988173

وبگردی