آفتاب

ادامه اعتراضات رسایی و کوچک‌زاده پس از تصویب برجام

ادامه اعتراضات رسایی و کوچک‌زاده پس از تصویب برجام

پس از تصویب طرح برجام حمید رسایی با فریادهای خود نسبت به فرستادن روند قانونی رسیدگی مجلس به طرح برجام به صورت مستمر اعتراض می‌کرد.

به گزارش خبرنگار پارلمانی ایسنا، پس از تصویب طرح برجام نیز کوچک‌زاده به همراه رسایی فضای جلسه مجلس را برای دقایقی متشنج کرده و باعث اجتماع تعدادی از اعضای جبهه پایداری در انتهای جلسه علنی شدند.

پس از تصویب طرح برجام با رای قاطع مجلس حجت‌الاسلام حمید رسایی ضمن در دست داشتن کاغذی که بر روی آن نوشته بود «این قانون شکنی قانون شکنی رسمی است، مجلس فرمایشی نیست» در صحن علنی مجلس دائم این جمله را تکرار می‌کرد و وقت انتهایی جلسه علنی مجلس را برای دقایقی دچار تنش کرد.

مهدی کوچک‌زاده نیز در همراهی با وی با صدای بلند فریاد می‌زد: این (تصویب برجام)، صدای رهبری نیست. مجلس شده جای صحبت لاریجانی، شمخانی و حجازی.

تعدادی از نمایندگان عضو جبهه پایداری از جمله زارعی، زاکانی، آقاتهرانی، کریمی قدوسی، طلا، سید علی طاهری، با اجتماع اطراف رسایی و کوچک‌زاده ضمن دلداری آنان با آنان همراهی می‌کردند و البته تعداد دیگری از نمایندگان از جمله تا‌ج‌گردون، چهاردولی، جلیلی، و جمع دیگری از نمایندگان این نمایندگان را به آرامش دعوت کرده و از آنان می‌خواستند به تنش خود پایان دهند.

انتهای پیام

کد N988125

وبگردی