آفتاب

زخمی شدن 2 صهیونیست در حمله امروز/شمار شهدای فلسطینی به 27 تن رسید/بازداشت صدها فلسطینی

زخمی شدن 2 صهیونیست در حمله امروز/شمار شهدای فلسطینی به 27 تن رسید/بازداشت صدها فلسطینی

در حالی که رسانه‌های اسرائیلی صبح امروز (سه‌شنبه) از زخمی شدن دو صهیونیست در حمله جدید فلسطینی‌ها خبر دادند، سه تن از شهروندان فلسطینی از جمله یک کودک روز دوشنبه به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست به شهادت رسیدند. همچنین نیروهای این رژیم 300 فلسطینی ساکن قدس و 80 فلسطینی ساکن غزه را بازداشت کرده‌اند.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، سایت النشره به نقل از رسانه‌های اسرائیلی اعلام کرد که صبح امروز دو اسرائیلی در حمله جدید فلسطینی‌ها با سلاح سرد در منطقه رعنانا در شمال تل‌آویو زخمی شدند و پلیس به روی مجری این عملیات آتش گشود.

به دنبال ادامه تجاوزات رژیم صهیونیستی علیه فلسطینی‌ها و مقدسات‌شان و عملیات‌های ضد صهیونیستی در قدس و کرانه باختری شب گذشته یک فلسطینی دیگر به دست نیروهای این رژیم به شهادت رسید.

روز دوشنبه همچنین دو فلسطینی عملیات ضد صهیونیستی را علیه دو سرباز اسرائیلی در شمال قدس انجام دادند که در این عملیات یکی از فلسطینی‌ها شهید شد.

به دنبال شهادت این دو تن تعداد شهدای فلسطینی در روز دوشنبه به سه تن رسید.

به گزارش خبرنگار مرکز اطلاع رسانی فلسطین از قدس، با شهادت این سه شهروند فلسطینی تعداد شهدای انتفاضه به 27 تن و تعداد مجروحان به 1400 تن رسید.

دکتر جواد عواد وزیر بهداشت فلسطین گفت: دو سوم شهدای انتفاضه را کودکان تشکیل می دهند و این امر نشان می دهد که دشمن صهیونیستی کودکان را به صورت مستقیم نشانه رفته اند.

این در حالی است که اعتراضات و تظاهرات مردمی در قدس و کرانه باختری علیه تجاوزات رژیم صهیونیستی همچنان ادامه دارد.

همچنین نیروهای رژیم صهیونیستی به دنبال افزایش درگیری‌ها 300 فلسطینی ساکن قدس و 80 فلسطینی ساکن غزه را بازداشت کردند.

پلیس رژیم صهیونیستی مدعی است که بازداشت شدگان به سمت نیروهای این رژیم سنگ و کوکتل مولوتف پرتاب کرده‌اند.

نیروهای اسرائیلی همچنین از ورود 62 تن از فلسطینی‌ها به مسجد الاقصی ممانعت به عمل آوردند.

انتهای پیام

کد N988104

وبگردی