آفتاب

به عیادت حسینیان رفتم/ بعد از مجلس قلبم به قدری تند میزد که داشت از جا کنده می‌شد

به عیادت حسینیان رفتم/ بعد از مجلس قلبم به قدری تند میزد که داشت از جا کنده می‌شد

رئیس سازمان انرژی اتمی پیرامون حاشیه روز گذشته مجلس توضیحاتی ارائه کرد.

"علی اکبر صالحی" رئیس سازمان انرژی اتمی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاست‌خارجی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان ، پیرامون حاشیه روز گذشته مجلس، اظهار داشت: امروز باخبر شدم که روح الله حسینیان نماینده تهران در بیمارستان بستری شده، بسیار ناراحت شدم و فوری به بیمارستان برای عیادت رفتم و مطمئن شدم حالشان مساعد است.

رئیس سازمان انرژی اتمی ادامه داد: وی(حسینیان) هم بسیار خوشحال بود و نظرش هم همچون نظر ما بود و گفت که اتفاق دیروز یک بحث سیاسی و تصویب برجام در مجلس از الطاف خفیه الهی بود.

صالحی تصریح کرد: اتفاق روز گذشته یک بحث سیاسی بود که تمام شد و این دلیل نمی‌شود که برای کسی خیرخواهی نکنیم و یا دشمنی کنیم چراکه این رفتار دور از تربیت و اخلاق اسلامی است.

وی با بیان اینکه همه ما در کشور عضو یک خانواده هستیم و بر روی مسائل تبادل نظر داریم، افزود: همه ما به دنبال حاکمیت و منافع ملی هستیم و نمی خواهیم خلاف منافع مردم کار کنیم. اما ممکن است در رابطه با موضوعاتی  اختلاف نظر وجود داشته باشد.

صالحی با اشاره به اینکه بحث در مسائل سیاسی و امور مجلس با بیان تند و آرام امری طبیعی است و در همه جای دنیا اتفاق می‌افتد، گفت: اتفاق دیروز یک بحث سیاسی بود و دوستیمان پابرجاست، خیر خواهی ما نسبت به دوستانمان ادامه دارد.

به عیادت حسینیان رفتم/ بعد از مجلس قلبم به قدری تند میزد که داشت از جا کنده می‌شد به پزشک رفتم+تصاویر

به عیادت حسینیان رفتم/ بعد از مجلس قلبم به قدری تند میزد که داشت از جا کنده می‌شد به پزشک رفتم+تصاویر

وی تاکید کرد: همه ما از یک خانواده هستیم و در جهت بهبود شرایط و ایجاد بهترین‌ها برای کشور تلاش می‌کنیم.

صالحی در پاسخ به سوال خبرنگار باشگاه خبرنگاران مبنی بر اینکه حال جسمی خودتان چگونه است؟ گفت: بنده بعد از مجلس فوری به دکتر مراجعه کردم چون قلبم به قدری تند میزد که داشت از جا کنده می‌شد(با خنده)، که الحمدالله رفع شد.شاید این اتفاق ها هرچند سال یک بار برای هر کسی رخ دهد که اینگونه از کوره در رود و من نوعا آدمی نیستم که از کوره در بروم اما دیروز شرایطی پیش آمد که خارج از اراده بود.
کد N987897

وبگردی