آفتاب

بازداشت دزدی که عاشق گیتار و ویولون بود

بازداشت دزدی که عاشق گیتار و ویولون بود

خبرگزاری میزان نوشت: سارق سابقه‌دار شمال پایتخت در آخرین سرقت ناکام ماند.

روز گذشته یکی از گشت‌های انتظامی تهران بزرگ در محدوده شمال تهران در حال گشت‌زنی بود که متوجه رفتارهای مشکوک فردی در میان خودروهای پارک شده در محل دسترسی محلی حاشیه یک بزرگراه در این محدوده شده و برای بررسی تغییر مسیر داده و به سمت وی حرکت می‌کنند.

در همین اثنا، فرد مشکوک که مشاهده می‌کند خودروی پلیس به سمت وی می‌آید، چند وسیله‌ای را که همراهش بود گوشه خیابان‌‌ رها کرده و سعی می‌کند که از محل دور شود.

فرار مرد مشکوک به تعقیب وی منجر شده و ماموران بیش از چند دقیقه به وی فرصت فرار نمی‌دهند و این مظنون بازداشت شده و به محل مذکور بازگردانده می‌شود که در بررسی‌های انجام شده مشخص شد این فرد سارق لوازم داخلی خودرو است و در حال سرقت تجهیزات یک خودروی سواری در محل بوده است.

در بازرسی از میان وسایلی که همراه متهم بود و او سعی داشت در کنار خیابان‌‌ رها کند، تعدادی تجهیزات و لوازم مسروقه خودروی و لوازم شخصی از جمله ساب، باند، ضبط و چند عدد گیتار، ویالون و یک حلقه لاستیک خودرو کشف و ضبط شد.

متهم به همراه اموال مسروقه به کلانتری منتقل شده و تحت بازجویی‌های انجام شده به جرایم خود مبنی بر سرقت تجهیزات و لوازم داخلی خودرو اعتراف کرد و همچنین به هشت فقره سرقت لوازم داخلی خودروی دیگر در این محدوده نیز اعتراف کرد و پس از تکمیل پرونده راهی پایگاه یکم پلیس آگاهی تهران بزرگ شد.

۴۷۴۷

کد N987799

وبگردی