آفتاب

تاکید نقدی به ایفای نقش بسیجیان در جامعه

تاکید نقدی به ایفای نقش بسیجیان در جامعه

رییس سازمان بسیج مستضعفین گفت: حضور بسیج در جامعه نباید منحصر به راهپیمایی‌ها باشد، بلکه باید با راه‌اندازی حلقه‌های صالحین به صورت مستمر در جامعه ایفای نقش کنند.

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، محمدرضا نقدی در جمع اعضای هیئت عاشقان ولایت در تبریز که با حضور کارکنان معاونت تعلیم و تربیت بسیجیان سپاه عاشورا همراه بود، با تاکید بر ایفای نقش بسیج در جامعه اظهار داشت: حلقه‌های صالحین با محوریت روحانیون در معاونت‌های تعلیم و تربیت فعال هستند و ما در سطح کشور روحانیون فعالی در این زمینه داریم.

او در ادامه سخنان خود بر ضرورت حضور پررنگ و معنادار بسیج در جامعه تاکید کرد و گفت: باید زمینه‌ای فراهم شود تا بسیجیانِ جذب‌شده، دائما با هم در ارتباط بوده و نوجوانان بسیجی را هدایت کرده و سرگروه‌های حلقه‌های صالحین توجه بیشتری به بسیجیان نوجوان و جوان داشته باشد.

وی افزود: حضور بسیج در جامعه نباید منحصر به راهپیمایی‌ها و برنامه‌های تجمعی عادی و متداول باشد، بلکه باید جوانان بسیجی به صورت مستمر با یکدیگر و نیز با سرگروه‌های حلقه‌های صالحین در ارتباط باشند و افراد متدین، خانواده شهدا و بسیجیان نیز احساس وظیفه کرده و با جوانان و نوجوانان رفاقت کنند تا آنان جذب حلقه‌های صالحین شوند.

نقدی در پایان نیز گفت: ما نباید به خاطر چهار آدم ناجور که در عرصه بین‌المللی حرکت‌های ناجور می‌کنند مایوس شویم چرا که کسی که حرکت نرم بکند از انقلاب حذف خواهد شد.

انتهای پیام

کد N987658

وبگردی