آفتاب
در جلسه کمیسیون برنامه انجام شد،

گزارشی از عملکرد سازمان بیمه سلامت

گزارشی از عملکرد سازمان بیمه سلامت

کمیسیون برنامه و بودجه مجلس در جلسه خود ضمن بررسی وضعیت مالی دولت در سال 93، توضیحات مسئولان سازمان بیمه سلامت را استماع کرد.

غلامرضا کاتب در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، با اشاره به ارائه گزارش مسئولان سازمان بیمه سلامت ایرانیان در این جلسه کمیسیون برنامه و بودجه اظهار کرد: مسئولان سازمان بیمه سلامت گزارشی از عملکرد خود و برنامه‌هایشان برای شیوه اجرایی‌شدن پوشش بیمه همگانی را ارائه کردند.

سخنگوی کمیسیون برنامه و بودجه مجلس همچنین اظهار کرد:‌ معاونان برق منطقه‌ای و آب وزارت نیرو در مورد عملکرد بند ه و بند ز تبصره 9 قانون بودجه سال 94 گزارشی را ارائه کردند که در سال 93، 400 میلیارد تومان بهای برق بوده که براساس شاخص‌های متعددی در زمینه توسعه‌ای هزینه شده است.

وی افزود: همچنین در مورد گزارش عملکرد منابع و مصارف قانون بودجه سال 93 کل کشور توضیحاتی داده شد و در سه محور خلاصه‌ای از وضعیت مالی دولت درباره عملکرد بودجه سال 93، کاهش وابستگی به نفت و مباحث مربوط به اعتبارات تملک دارایی مطالبی عنوان شد و مقرر شد تا گزارش مذکور آماده شده و به صحن علنی مجلس ارائه می‌شود.

انتهای پیام

کد N987265

وبگردی