آفتاب

گزارش تلویزیون از جلسه برجامی مجلس: حرارت سخنان صالحی، تب جلسه را تا مرز تشنج بالا برد

گزارش تلویزیون از جلسه برجامی مجلس: حرارت سخنان صالحی، تب جلسه را تا مرز تشنج بالا برد

برنامه خبری 20:30 در گزارش امشب خود از جلسه برجامی مجلس، باز هم سخنان مخالفان برجام را بیش از موافقان بازتاب داد.

به گزارش خبرآنلاين، گزارش اين بخش خبري از جلسه علني امروز مجلس که به بررسي طرح «اقدام متناسب و متقابل دولت جمهوری اسلامی ایران در اجرای برجام» اختصاص داشت، با مواضع مخالفان برجام و تاکيد بر «کوتاهي دولت در ارائه لايحه» و «ناديده گرفتن کميسيون برجام که بيش از 40 روز روي اين طرح کار کرده بودند» آغاز شد و از ضعف هاي توافق هسته اي ژنو آغاز شد. البته در اين گزارش به «پرهيز از نگاه جناحي به برجام» و «رفع شوک اقتصادي بعد از توافق هسته اي» در کنار نزديکي به پايان زمان موعود براي اجراي برجام به عنوان موضع موافقان اين طرح مجلس نيز اشاره شد.

در ادامه گزارش، گوينده خبر گفت: «حرارت صحبت هاي صالحي، تب جلسه را تا مرز تشنج بالا برد!». پس از آن بخش هايي از سخنان رئيس سازمان انرژي اتمي در مجلس پخش شد که به تهديد وي در مجلس و آرزوي مرگ براي او در صداوسيما اشاره داشت. (مشروح سخنان صالحي را اينجا بخوانيد).

در پايان گزارش مذکور گفته شد: با همه حساسيت امروز مجلسي ها، علاوه بر 12 نفري که به جمع بندي نرسيده بودند، اين طرح براي دو سه نماينده هم اصلا مهم نبود که دکمه راي گيري را فشار دهند!

بلافاصله پس از اين گزارشف تصاويري از عباس عراقچي عضو تيم مذاکره کننده هسته اي پخش شد که او مي گفت: جلسه امروز مجلس بسيار پرچالش و خيلي زنده بود که نشان مي داد نمايندگان ريز و دقيق همه ابعاد برجام را برررسي کرده اند. البته فراز و نشيب هايي هم اين طرح داشت و نهايتا اکثريت نمايندگان به کليات طرحي که به دولت اجازه اجراي برجام را مي دهد راي دادند.

2727

 

 

کد N986930

وبگردی