آفتاب

«ثریا» زنده می‌ماند

«ثریا» زنده می‌ماند

مجری و تهیه‌کننده برنامه «ثریا» پخش تولیدی این برنامه را به خاطر چالش پیش‌آمده در برنامه هفته گذشته روی آنتن زنده، نادرست خواند.

محسن مقصودی در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس تلویزیون و رادیو ایسنا‌، درباره‌ی اینکه آیا صحت دارد برنامه «ثریا» به خاطر چالشی که هفته گذشته میان سیروس ناصری و بیژن پیروز به وجود آمد، قرار است از حالت زنده خارج و از این پس به شکل تولیدی تهیه و پخش شود‌، تصریح کرد: این خبر کذب است و مشکلی ایجاد نشده است.

او تاکید کرد، برنامه «ثریا» طبق روال سابق به شکل زنده از آنتن شبکه اول پخش می‌شود.

مقصودی سپس گفت: این شایعات ساخته‌ی ذهن برخی سیاست‌بازان است که دوست دارند توهماتشان را به زبان بیاورند. برنامه «ثریا» سه‌شنبه این هفته طبق روال گذشته مستند پخش می‌کند و روز چهارشنبه به شکل زنده موضوع آسیب‌شناسی صنعت خودرو را بررسی خواهد کرد.

تهیه‌کننده «ثریا» اعلام کرد: این برنامه چهار سال است که به همین روال از شبکه اول پخش می‌شود و قرار نیست تغییراتی در آن ایجاد شود. مهمانان این هفته هم طی یک روز آینده اعلام می‌شوند. همچنین اکنون آنونس‌های برنامه «ثریا» برای این هفته از شبکه اول در حال پخش است.

به گزارش ایسنا، برنامه «ثریا» هر هفته چهارشنبه‌ها ساعت 19 و 30 دقیقه به شکل زنده با اجرای محسن مقصودی از شبکه یک سیما به روی آنتن می‌رود.

انتهای پیام

کد N986542

وبگردی