آفتاب

عضو فراکسیون رهروان ولایت: چرا مدام پیامک می زنند و به ما فحش می دهند؟

عضو فراکسیون رهروان ولایت: چرا مدام پیامک می زنند و به ما فحش می دهند؟

نماینده رباط کریم از پیامک هایی به نمایندگان مجلس خبر داد که آنها را متهم می کنند متن برجام را نخوانده اند.

به گزارش خبرآنلاين، ابراهيم نکو که در موافقت با بررسي طرح «اقدام متناسب متقابل دولت جمهوری اسلامی ایران در اجرای برجام» مي خواست سخن بگويد، ابتدا به سخنان برخي همکارانش در تلاش براي دو قطبي کردن فضاي جامعه و بيان سخناني که در شان مجلس نيست، انتقاد کرد. او از سکون و رکود در توليد کشور تا پيش از بررسي و تصويب برجام ياد کرد و گفت: بايد در موعد مقرر اين طرح را بررسي و تصويب کنيم.

وي که معتقد بود برخي نماينگان در پي تحميل نظراتشان در مجلس هستند، خواستار احترام به قوانين کميسيون ها و مجلس شد و گفت: قطعا اگر بدانيم که رهبري نسبت به موضوعي نظري دارند، آن را لحاظ خواهيم کرد.

نکو از همراهي  دو فراکسيون اصلي مجلس در تدوين طرح «اقدام متناسب متقابل دولت جمهوری اسلامی ایران در اجرای برجام» ياد کرد و گفت: وقتي عقلاي دو فراکسيون به تصميمي رسيده اند بايد به آن احترام بگذاريم. نه اينکه جو سازي کنيم و هر روز به ما پيامک بدهند که برجام را برويد يک بار مطالعه کنيد! و به ما فحش بدهند و کسي به آنها پاسخ نگويد! همه ما نمايندگان اين برجام را خوانده ايم و طرح مجلس بر اساس آن نوشته شده است.

نماينده رباط کريم در ادامه به قرائت بندهاي مختلف طرح «اقدام متناسب متقابل دولت جمهوری اسلامی ایران در اجرای برجام» پرداخت که دغدغه برخي نمايندگان و مردم را مرتفع مي کند چرا که دولت را ملزم به اجراي برجام ذيل نظارت شوراي امنيت مي کند و تاکيد دارد که اگر طرف مقابل به برجام پايبند نبود، از اجراي آن خودداري کند.

عضو فراکسيون رهروان ولايت که تاکيد داشت اين طرح مانع از هر انحرافي در اجراي برجام مي شود، ادامه داد: به هيچ وجه اجازه فرصت طلبي و سوء استفاده به آمريکا و نفوذ دشمن در کشور در اين طرح داده نشده است. کليات برجام براي ما منافعي دارد که نبايد از آن بگذريم.

2772

 

 

 

کد N986322

وبگردی