آفتاب
رهامی:

به احتمال زیاد عارف رئیس شورای سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان می‌شود

به احتمال زیاد عارف رئیس شورای سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان می‌شود

یک فعال سیاسی اصلاح‌طلب گفت: پیش‌نویس آیین‌نامه شورای سیاست‌گذاری انتخاباتی اصلاح‌طلبان آماده شده که در جلسه فردای این شورا، ارائه می‌شود و به تصویب می‌رسد.

محسن رهامی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، افزود: شورای سیاست‌گذاری انتخاباتی اصلاح‌طلبان شامل دبیران کل احزاب شورای هماهنگی جبهه اصلاحات و اعضای کمیته راهبردی اصلاح‌طلبان است و البته قرار است اعضای مجمع اصلاح‌طلبان، فراکسیون اصلاح‌طلبان مجلس و نمایندگان احزاب اعتدال و توسعه، اتحاد ملت ایران، ندا و مجمع ایثارگران نیز در این تشکل حضور یابند.

وی با بیان اینکه، از آقای عارف دعوت کرده‌ایم که در این شورا حضور یابد، اظهار کرد: در جلسه فردا یا خود عارف یا نماینده وی حضور می‌یابد. اصرار ما این است که عارف رئیس شورای سیاست‌گذاری شود. عارف نیز با حضور در این شورا مخالفتی نکرده است. احتمال اینکه وی به ریاست این شورا برسد بسیار زیاد است. احتمال دارد در جلسه فردا، نماینده عارف حضور یابد و پس از اینکه آیین‌نامه به تصویب رسید، عارف در جلسات شرکت کند.

دبیر کل انجمن اسلامی مدرسین دانشگاه‌ها در ادامه خاطرنشان کرد: طبق آیین‌نامه، رئیس شورا بر اساس انتخابات تعیین می‌شود. همچنین این شورا دارای چند نایب رئیس و رئیس کمیته‌های مختلف خواهد بود.

رهامی در پایان خاطرنشان کرد: رأی اعضای شورای هماهنگی جبهه اصلاحات به عارف است و بعید می‌دانم که اعضای کمیته راهبردی هم با ریاست عارف به شورای سیاست‌گذاری انتخابات اصلاح‌طلبان مخالف باشند.

انتهای پیام

کد N985589

وبگردی