آفتاب
یک نماینده مجلس تاکید کرد

ضرورت افزایش اقتدار ملی و توان دفاعی برای مقابله با تحرکات دشمن

ضرورت افزایش اقتدار ملی و توان دفاعی برای مقابله با تحرکات دشمن

یک عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس گفت: بهترین راه جلوگیری ازتحرکات دشمنان، افزایش اقتدار ملی و توان دفاعی، علمی و فناوری در کشور است.

علیرضا سلیمی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، با اشاره به بیانات اخیر مقام معظم رهبری و تاکید ایشان بر ضرورت افزایش توانایی های علمی و تجهیزاتی در قالب نوآوری ها گفت:‌ طبق تجربه و نص آیات قرآن دشمن هیچ گاه از دشمنی خود دست برنمی دارد و پیوسته به دنبال ضربه زدن به ماست.

وی ادامه داد: با توجه به این موضوع بهترین مسیر برای جلوگیری از حرکت دشمن، تقویت اقتدار است چرا که اقتدار مانع اندیشه به راه انداختن جنگ توسط دشمنان می‌شود.

نماینده مردم محلات در مجلس خاطر نشان کرد: مقام معظم رهبری نیز تاکید کردند که باید در حدی توانمند شویم که دشمن خیال تجاوز به کیان اسلامی را در سر نپروراند بنابراین نکته مهم این است که ما چه در عرصه های علمی و چه در سایر عرصه ها روز به روز توانایی های خود را افزون کنیم.

سلیمی همچنین با بیان اینکه دشمن برای جلوگیری از توان دفاعی ما از هر ابزاری استفاده می‌کند تصریح کرد: بنابراین ساده اندیشی است که فکر کنیم دست برداشتن از تقویت مولفه های اقتدار ملی ، باعث آرام دشمن می‌شود و با این حال دشمنان با حرص و ولع بیشتری به ما حمله خواهند کرد.

وی درپایان با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری بر ضرورت هم افزایی نیروی دریایی سپاه و ارتش گفت : بین نیروهای مسلح ما در سپاه و ارتش به لطف خدا هم افزایی خوبی وجود دارد اما این هماهنگی باید روز به روز بیشتر شود و از همه ظرفیت ها استفاده کنیم تا کارهای موازی در نیروهای مسلح انجام نگیرد چرا که هماهنگی و انسجام قطعا موجب برکات بیشتری برای نظام خواهد شد.

انتهای پیام

کد N985535

وبگردی