آفتاب
قائم مقام حزب اعتماد ملی:

نخبگان جامعه نقش اساسی در آگاهی سیاسی مردم دارند

نخبگان جامعه نقش اساسی در آگاهی سیاسی مردم دارند

قائم مقام حزب اعتماد ملی گفت: نخبگان جامعه و جوانان نقش اساسی در آگاه سازی مردم نسبت به سرنوشت سیاسی خود دارند تا مشکلات موجود را برای مردم بیان کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) – منطقه یزد، حجت الاسلام "رسول منتجب نیا" در سومین نشست سراسری جوانان حزب اعتماد ملی که به میزبانی استان یزد برگزار شد افزود: با توجه به اینکه سه ماه بیشتر به ثبت نام کاندیداها در انتخابات باقی نمانده است، باید نخبگان و جوانان اقشار مختلف مردم را نسبت به جایگاه نمایندگان و سرنوشت خودشان آگاه سازند.

وی ادامه داد: احزاب سیاسی باید پرشور و مصمم وارد صحنه شوند تا انتخاباتی رقابتی و با حضور حداکثری مردم برگزار شود و منتخبانی خبره انتخاب شوند.

قائم مقام حزب اعتماد ملی گفت‌: اصلاح‌طلبان باید با آهنگی واحد و شعاری یکسان وارد صحنه شوند که به لطف خداوند این ساز و کار در حال شکل گیری است تا همه اصلاح‌طلبان در سراسر کشور در یک لیست، در انتخابات پیش رو حضور داشته باشند.

وی ادامه داد: وظیفه ما در این زمینه بسیار سنگین است و اگر بتوانیم مجلسی قوی انتخاب کنیم، قطعاً به دولت نیز کمک بسیاری شده است و باید با وحدت‌، انسجام و اتحاد اصلاح‌طلب ها همراه با تلاش و کوشش و برنامه‌ریزی هماهنگ برای حضور فعال در صحنه اقدام کنیم تا انخاباتی خوب پرشور و مردمی داشته باشیم.

منتجب‌نیا اظهار کرد: محصول این انتخابات نیز نمایندگانی مردمی خواهد بود و به نظام و انقلاب هم کمک خواهد شد و مجلس دوباره به جایگاه اصلی خود بازگردانده خواهد شد.

انتهای پیام

کد N985449

وبگردی