آفتاب

پیام تسلیت شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی به مناسبت سردار همدانی

پیام تسلیت شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی به مناسبت سردار همدانی

شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی طی پیامی شهادت سردارهمدانی را تسلیت گفت.

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، متن این نامه به شرح زیر است:

سلام و درود بی منتهای خداوند بر رسول مهر و مهربانی و ائمه هدی (صلوات الله اجمعین) که آدمی را واقف به کرامتش نمودند و به او آموختند که باید عاری از سلطه ی غیر خدا باشد. و سلام خدای بزرگ بر شهیدان راه آزادی که چهل چراغ هدایت امت‌ به سوی اسلام ناب و نمادهای ظلم ستیزی و استکبار ستیزی هستند، در هر عصر و زمان. و سلام بی کران به امام عزیزمان حضرت روح الله (ره) که جرات بودن را به امت اسلام بازگرداند و راه استقلال و عزت را به ایشان آموخت.

و با سلام وادب به محضر رهبر فرزانه انقلاب اسلامی، سکاندار کشتی با صلابت انقلاب اسلامی، که همه مستضعفین جهان چشم به آن دوخته اند تا نجات یابند.

رهبر عزیزتر از جان!

خبر شهادت یکی از حبیب بن مظاهرهای زمان که عمری را در مجاهدت گذراندند، دل همه ی ما را به درد آورد. شهادت سردار بزرگ اسلام حاج حسین همدانی قطعا ثلمه ای بزرگ به لشکر پیروز اسلام عزیز که در حال مقابله و مبارزه با نظام سلطه می باشد، بود. در نخست کلام شهادت این مرد جهاد و مبارزه را به محضر حضرتعالی تبریک و تسلیت عرض می نماییم.

رهبرا!

همانگونه که حضرتتان نیز بارها اشاره فرموده اید هندسه جدید قدرت در حال شکل گیری است و بی شک، همگان می دانند که انقلاب اسلامی به عنوان یکی از اضلاع مهم این هندسه می باشد. گفتمانی جدید که حرفی غیر از گفتمان های رایج جهان داشته واساسا با گفتمان های مادی و منفعت طلب اومانیستی تفاوت مبنایی، محتوایی و مفهومی دارد. بر اساس همین تفاوت مبنایی، نگاه ها، تحلیل ها و مواضع و کنش ها نیز متفاوت می شود چنانکه انقلاب اسلامی به تقویت مستضعفین جهان می شتابد و جریان مقابل تقویت مستکبرین را در اولویت قرار می دهد. انقلاب اسلامی به دفاع از مظلومین فلسطین، عراق، بحرین، یمن، لبنان، سوریه و... می شتابد و گفتمان مقابل تقویت صهیونیست، آل سعود، داعش و حاکمان قاتل و جبار را در اولویت کاری خود قرار می دهد. انقلاب اسلامی به دنبال ملت ها و نظام مقابل به دنبال دولت ها می رود.

اما تجربه ی رقابت و مواجهه ی این دوگفتمان، گویای آن است که توازن قدرت به سمت انقلاب اسلامی در حال تغییر است و نظام مقابل به عنوان نماد استکبار با فهم این واقعیت به دنبال براندازی، یا استحاله، یا فروپاشی، یا حداقل مهار انقلاب اسلامی است.

رهبر عزیز!

امروز وجود فرماندهان بزرگی همچون سردار همدانی که با تمام اخلاص در میدان جهاد علیه اسلام بدلی و پدر خواندگان آن در نظام سلطه حضور دارند و در کمال خضوع در کنار مردم رنج دیده و مصیبت کشیده ی ملت‌های مختلف همچون سوریه قرار می گیرند و از قضا ملت ها نیز ایشان را از خود می‌دانند، نشان دهنده ی عمق نفوذ انقلاب اسلامی در میان ملت هاست.

پدرا!

امروز که جای خالی حاج حسین احساس می شود، بار دیگر ما دانشجویان بسیجی سراسر کشور با امام المسلمین عهد می بندیم که ضمن تقویت بنیه‌های بصیرتی و اعتقادی و همچنین تقویت روحیه ی ایستادگی و رشادت، هر چه بیشتر خود را آماده ی نبرد بی امان آغاز شده با نظام سلطه نماییم. امروز در میدان جنگ نرم سلاح قلم بر دست گرفته ایم و بنیه های نظام استکبار را مورد هجمه قرار می دهیم و هرگاه که فرمان رسد سلاحی دیگر بر دست خواهیم گرفت و همچون سردار سربدار حاج حسین همدانی، شهدای دانشجو حسن باقری، زین الدین، علم الهدی، شهبازی، متوسلیان و... در میدان جنگ سخت، دشمن عزت و کرامت انسانی را به خاک مظلت خواهیم نشاند.

با شما عهد می بندیم که هیچگاه فریب حیله های نظام شیطانی را نخوریم و دچار عافیت طلبی نگشته و چشم به نقاط خیالی نبندیم. هیچگاه فراموش نکنیم که بر اساس کلام خدای عالم و بصیر تا زمانی که به راه دشمنان نرویم و مطیع آنان نشویم، دست از ما بر نخواهند داشت و لذا زمانی که مبارزه را تمام شده پنداریم زمانی است که همجنس دشمنان خدا شده ایم.

با شما عهد می بندیم که تا آخرین نفس ایستاده ایم. "فاستقم کما امرت"

انتهای پیام

کد N985384

وبگردی