آفتاب

پیام تسلیت سراج در پی شهادت سردار حسین همدانی

پیام تسلیت سراج در پی شهادت سردار حسین همدانی

رییس سازمان بازرسی کل کشور در پی شهادت سردار حسین همدانی پیام تسلیتی صادر کرد.

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران (ایران)، در پیام ناصر سراج چنین آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

وَلاَ تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُواْ فِی سَبِیلِ اللّهِ أَمْوَاتًا بَلْ أَحْیَاء عِندَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ

شهادت پاداشی بود که سردار همدانی پس از سال‌ها مبارزه و مجاهدت به آن دست یافت. زندگی سردار همدانی همواره آمیخته با جهاد و مبارزه بود. مبارزات وی از عنفوان جوانی در دوران ستمشاهی آغاز شد و پس از پیروزی انقلاب و با تحرک گروهک‌های ضد انقلاب در غرب کشور ادامه یافت و در دوران دفاع مقدس نیز به اوج خود رسید. سردار همدانی پس از جنگ تحمیلی نیز بر ادامه راه یاران شهید خود استوار بود و نقش بی‌بدیلی در بین سپاهیان اسلام داشت.

این مجاهد نستوه پس از فتنه‌انگیزی‌های مزدوران تکفیری اجیر شده توسط آمریکا و رژیم صهیونیستی جهت انجام مأموریت مستشاری و تقویت جبهه مقاومت اسلامی در دفاع از حرم به سوریه رفت و به‌دست شقی‌ترین افراد حال حاضر بر روی زمین، یعنی تروریست‌های داعش به شهادت رسید.

بی‌تردید با شهادت سردار حسین همدانی عزم رزمندگان جبهه مقاومت برای ریشه کن کردن تروریسم تکفیری و صهیونیست‌ها مستحکم‌تر از قبل خواهد شد.

اینجانب شهادت سردار جبهه‌های حق علیه باطل، مجاهد دلاور حسین همدانی را به محضر حضرت ولی‌عصر(عج)، رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای، سپاهیان اسلام، امت شهیدپرور و خانواده این عزیز تسلیت عرض می‌کنم و همجواری وی با شهدای کربلا و حضرت سیدالشهدا علیه‌السلام را از خداوند منان مسئلت دارم.

ناصر سراج

رئیس سازمان بازرسی کل کشور

انتهای پیام

کد N985065

وبگردی