آفتاب

دل‌بوسکه: اسپانیا پیشرفت کرده است

دل‌بوسکه: اسپانیا پیشرفت کرده است

سرمربی تیم ملی فوتبال اسپانیا از عملکرد تیمش در انتخابی یورو 2016 راضی است و تاکید کرد که لاروخا به تیمی بهتر و آماده‌تر تبدیل شده است. او اعتراف کرد که از اعتراض هواداران به پیکه ناراحت است و دیگر نمی‌تواند چنین وضعی را تحمل کند.

به گزارش ایسنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی EFE، تیم ملی فوتبال اسپانیا در انتخابی جام ملت‌های اروپا 2016 از لوکزامبوگ پذیرایی کرد و موفق شد که برابر این تیم با چهار گل به پیروزی برسد تا صعود خود را نهایی کند و یکی دیگر از مسافران فرانسه شود.

ویسنته دل‌بوسکه، سرمربی لاروخا از عملکرد تیمش در این دیدار راضی است. او در نشست خبری بعد از بازی گفت: کنترل توپ و میدان را در اختیار داشتیم و بازی خوبی را به نمایش گذاشتیم. باید اعتراف کنم که شروع خوبی در این دیدار نداشتیم و در دقایق نخست حریف می‌توانست دروازه ما را باز کند اما رفته‌رفته بهتر شدیم و فرصت‌های زیادی را روی دروازه حریف خلق کردیم. شایسته کسب این سه امتیاز بودیم.

او ادامه داد: در کل باید بگویم که از عملکرد تیمم در انتخابی جام ملت‌های اروپا 2016 راضی هستم. در این رقابت‌ها عملکرد خوبی را از خود نشان دادیم. البته باید این را هم بگویم که اذیت هم شدیم و به سختی توانستیم که جواز صعود به دور بعد را به دست آوریم. به راحتی جواز صعود را به دست نیاوردیم.

دل‌بوسکه درباره حضور بازیکنان جدید در تیمش گفت: تیم به تزریق خون تازه نیاز داشت و خوشبختانه در این کار موفق بودیم. الان بازیکنان جدیدی به تیم اضافه شده‌اند و تیم خوبی داریم. منظورم این نیست که به یازده نفر ثابت دست پیدا کرده‌ام بلکه این است که بازیکنان خوبی در اختیار دارم و در هر پستی می‌توانم به راحتی تصمیم‌گیری کنم. سطح کیفی تیم ملی اسپانیا نسبت به قبل بهتر شده است.

سرمربی لاروخا درباره آسیب‌دیدگی آلوارو موراتا و داوید سیلوا، دو ستاره تیمش گفت: واقعا از آسیب‌دیدگی این دو بازیکن ناراحت هستم. اصلا خبر خوبی برای ما نبود. امیدوارم که هر چه زودتر بهتر شوند و به شرایط بازی برسند.

جرارد پیکه، مدافع تیم ملی فوتبال اسپانیا روزهای بسیار سختی را پشت سر می‌گذارد. هواداران اسپانیا برای سومین بازی پیاپی به هو کردن این مدافع با تجربه پرداختند که این در نوع خود جالب است. دل‌بوسکه تاکید کرد که از رفتار هواداران اسپانیا بسیار ناراحت است. او گفت: شخصا از این موضوع خسته شده و دیگر نمی‌توانم آن را تحمل کنم. البته باید از هوادارانی که از تیم محبوب خود حمایت می‌کنند، تشکر کنم اما پیکه سزاوار چنین رفتاری نیست.

هواداران جرارد پیکه قبل از این دیدار حساس با فعالیت کردن در فضای مجازی تلاش کردند تا دیگر مانع از هو کردن او در دیدار برابر لوکزامبوگ شوند اما تلاش آنها فایده‌ای نداشت.

انتهای پیام

کد N985036

وبگردی