آفتاب

کری خوانی هواداران استقلال و پرسپولیس درمورد طارمی

کری خوانی هواداران استقلال و پرسپولیس درمورد طارمی

مهدی طارمی در بازی مقابل عمان روز خوبی نداشت.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ سعید مظفری زاده کارشناس سرشناس داوری ایران که مقیم کاناداست در یادداشتی برای خبرآنلاین از این نوشت که بازی عصبی دژاگه و طارمی می تواند بلایی را سر تیم ملی بیاورد که اشتباه پولادی بر سر تیم آورد. او در بخشی از این یادداشت نوشت: «بازیکنان و موثر فوتبال ما از جمله مهدی طارمی باید بدانند که تداوم گرفتن اخطارهای متعدد که منجر به نبود آنها در دیدارهای حساس در کنار تیمشان می شود به اعتبار و ارزش کاری آنها آسیب جدی وارد می کند و سبب می شود نتوان بر روی حضور آنها در تمام دیدارهای یک فصل حساب کرد.»
كاربران خبرآنلاین در واكنش به این موضوع، به چند دسته تقسیم شده اند. عده ای هواداران استقلال هستند كه می گویند حق طارمی نبوده در تیم ملی حضور داشته باشد. عده ای هم هواداران پرسپولیس هستند كه از مهاجم تیم خود دفاع می كنند و دسته سوم، افرادی هستند كه بی طرفانه به این ماجرا نگاه می كنند.
یكی از كاربران در این مورد نوشته است: «طارمی را الحق الکی بزرگش کردن بازیکن دست دومیه.» همین كامنت باعث شده كری خوانی های استقلال و پرسپولیس شروع شود. اما در میان این كری خوانی ها، یكی از كاربران نوشته است: «گذشته از رفتارهای دژاگه و طارمی همانگونه که در متن گفتید این واکنش ها باید توسط کاپیتان تیم کنترل شود که آندو خود فردی عصبی است، یا باید روی رفتارهای این سه تن کار فرهنگی شود، ضمنا" گماردن فردی خونسرد و با اخلاق حداقل مشابه نکونام که بتونه در مواقع بحرانی استرس تیم و نفرات را پایین بیاورد. حاجی صفی، منتظری و حقیقی میتوانند گزینه های خوبی برای کاپیتانی تیم ملی باشند.»
نظرات كاربران خبرآنلاین درباره عملكرد طارمی و دژاگه را ایـــنـــجـــا بخوانید.
43 43

کد N984782

وبگردی