آفتاب
فرمانده سپاه فجر فارس:

نظام جمهوری اسلامی تداوم دهنده راه امام حسین(ع) است

نظام جمهوری اسلامی تداوم دهنده راه امام حسین(ع) است

فرمانده سپاه فجر فارس گفت: امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی مدعای نام حسین(ع) و تداوم دهنده راه این امام بزرگوار است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه فارس، سردار سرتیپ دکتر غلامحسین غیب پرور در اختتامیه سیزدهمین اجلاس بین المللی تجلیل از پیرغلامان حسینی در شیراز بیان کرد: همه ارزش های والای انسانی در وجود حسین بن علی (ع) جمع است و شخصیت والای این امام بزرگوار موجب چنین اجتماع عظیمی شده است.

وی با بیان اینکه امام حسین (ع) در قله دشمن شناسی و دشمن ستیزی قرار دارد، افزود: امروز باید حسین (ع) را به ایستادگی و دشمن شناسیش نیز بشناسیم.

فرمانده سپاه فجر استان فارس همچنین یا بیان اینکه امام حسین(ع) را با شجاعتش، شهامتش، ایثارش، عبادتش، قعود و قیامش و با شهادتش می شناسیم، خاطرنشان کرد: امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی مدعای نام حسین(ع) و تداوم دهنده راه امام حسین است.

غیب پرور با بیان اینکه امام حسین(ع) ترجمان همه انقلاب اسلامی است، گفت: انقلاب اسلامی در سایه سار ولایت ادامه حیات می دهد و مقام معظم رهبری نیز دائما سفارش می کنند که مواظب دشمن و نفوذ آنها باشید.

وی با اشاره به این مطلب که شهیدان، خانواده های آنان، جانبازان و ایثارگران ما به امام حسین (ع) اقتدا کردند، اظهار کرد: دشمن می خواهد انقلاب نباشد و این مفهومش این است که نام امام حسین (ع)، بساط یاد شهدا و نامی از ایستادگی در این عالم نباشد و در این فضا صحبت کردن از انتظار بی معناست.

فرمانده سپاه فجر فارس خطاب به پیرغلامان اباعبدالله الحسین (ع)، گفت: امسال در دهه محرم با تاسی از شهیدان و تمسک به امام حسین(ع) باید راه را بر نفوذ دشمن که می خواهند اسلام نباشد، ببندیم.

انتهای پیام

کد N984685

وبگردی