آفتاب

پیام تسلیت مجمع زنان اصلاح طلب در پی درگذشت فرماندار بندر ترکمن

پیام تسلیت مجمع زنان اصلاح طلب در پی درگذشت فرماندار بندر ترکمن

مجمع زنان اصلاح طلب پیام تسلیتی به مناسبت در گذشت مرحومه مرجان نازقلیچی فرماندار بندر ترکمن که در حادثه منا جان باخت، صادر کرد.

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، متن این پیام تسلیت به شرح زیر است:

موسم حج فرا رسید فصل شکوفایی معرفت خدائی. فصل به هم پیوستن جان‌ها و دل‌های انسان‌ها، فصل یکرنگی و پاکی و صفا که قرار است میلیون‌ها انسان در کنار هم اقرار به وحدانیت خدا داشته باشند. آنها با این عشق به زیارت خانه خدا می‌روند، با دلی مالامال از عشق به معبود و قلبی آکنده از ایمان و یقین به اینکه زیارت خانه خدا قلب و دلشان را صفا بخشیده و جلا می‌دهد و در میان این خیل زائران و عاشقان زنی پاکدامن و توانمند ، مهربان و خدمتگذار به مردم از ایران اسلامی زائر این خانه است. او می رود تا با خدای خودش عهد کند که همچنان به مردمش خدمت نماید و چراغ راه کسانی باشد که می‌خواهند سرمایه‌های انسانی سرزمین خود را با آگاهی بخشی به دیگران و همدلی و همراهی با آنها توسعه ببخشند.

سرکار خانم مرجان نازقلیچی، مسلمانی راستین ، مهربانی بی تکلف و خدمتگذاری بی منت ، راهی این خانه است . خانه‌ای که باید امن باشد تا در سایه امنیت آن، مردم به عبادت بپردازند. در ماهی که هیچ نوع تعدی در آن جایز نیست ، و در این سرزمین حرمت ماه حرام شکسته می شود و جان عزیزانی همچون این بانوی بزرگ، قربانی سوء تدبیر حاکمان این بلاد قرار می‌گیرد و جان به جان آفرین تسلیم می کنند.

مجمع زنان اصلاح طلب این ضایعه مؤلمةرا به ملت شریف ایران، خانواده معزز نازقلیچی و به همه زنانی که فقدان این بانوی عزیز را ثلمه‌ای برای خود می‌دانند تسلیت گفته و آرزومند است که راه و روش و منش ایشان در وجود دیگر زنان توانمند و نیک اندیش این سرزمین تجلی یابد.

انتهای پیام

کد N984606

وبگردی