آفتاب
در گفت‌وگو با ایسنا

یک نماینده مجلس: سخنان رهبری هشداری به خارج و تذکری به داخل بود

یک نماینده مجلس: سخنان رهبری هشداری به خارج و تذکری به داخل بود

یک نماینده مجلس با اشاره به سخنان اخیر رهبری در جمع اعضای سپاه خاطرنشان کرد: این سخنان هشداری به خارج و تذکری به داخل بود.

محمد سادات ابراهیمی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) تصریح کرد: سخنان رهبری هشدار به خارج یعنی کشورهای غربی و تذکری هم به داخل و مسوولان سه قوه بود. سخنان رهبری به نوعی می‌خواهد هشدار دهد که مراقب باشید که جمهوری اسلامی ایران هیچ‌گاه از خط مشی که دارد عبور نخواهد کرد. انقلاب اسلامی که با رهنمودهای امام (ره) و حمایت‌های مردم شکل گرفته با همان آرمان‌ها به پیش می‌رود گرچه ممکن است در برخی از دوران‌ها یک سری تاکتیک‌هایی اعمال شود مثل مذاکرات.

او ادامه داد: ولی مذاکرات هسته‌ای به این معنا نیست که جمهوری اسلامی نسبت به خوی چپاول‌گری آن‌ها و ظلم و ستمی که در اقصی نقاط دنیا بروز می‌دهند کوتاه بیایند و بخواهد مسامحه به خرج دهد.

به گفته این نماینده مجلس سخنان رهبری تذکری به داخل بود و مسوولان باید مراقب باشند ضمن این که تعامل با دنیا مورد توجه است به این معنا نیست که به دشمنان قسم خورده‌ای که کمر به نابودی جمهوری اسلامی ایران بسته‌اند چراغ سبز نشان دهیم. باید مراقب باشیم اگر قرار است ارتباطی هم صورت بگیرد نباید موجبات نفوذ دشمن را فراهم کنیم.

ابراهیمی درباره برخی از سخنان رهبری درباره لزوم افزایش توان دفاعی نیز تصریح کرد: تاریخ نشان می‌دهد که نه تنها در جمهوری اسلامی بلکه در هر جایی از دنیا کشوری ضعیف شد کشورهای دیگر نسبت به آن طمع خواهند کرد خصوصا اگر دارای موقعیت خاص ژئوپلوتیکی باشد و منابع عظیمی از معادن زیر زمینی و روی زمینی را در اختیار داشته باشد.

وی تصریح کرد: اگر کشورهای دنیا تا به حال نتوانسته‌اند به ایران حمله‌ور شوند به این دلیل نیست که نخواسته‌اند این کار را انجام بدهند بلکه قدرت بازدارندگی جمهوری اسلامی آن‌ها را وادار کرده که از فکر تعدی خودداری کنند.

این نماینده مجلس بر لزوم رشد و پیشرفت تکنولوژی بر تمامی موضوعات تاکید کرد وگفت: ما باید به توان رزمی و دفاعی بیش از پیش توجه کنیم.

انتهای پیام

کد N984558

وبگردی