آفتاب
عضو فراکسیون اصولگرایان:

با استفاده از تکنیک های علمی می توان در مقابل تهدیدات دشمن ایستادگی کرد

با استفاده از تکنیک های علمی می توان در مقابل تهدیدات دشمن ایستادگی کرد

یک عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس تاکید کرد که با استفاد ه از تکنولوژی علمی روز می توانیم در مقابل تهدیدات دشمن ایستادگی کنیم که برای رسیدن به این مهم مجلس باید اعتبارات لازم را اختصاص دهد.

حجت الاسلام و المسلمین نصرالله پژمان فر در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران ( ایسنا) با اشاره به بیانات اخیر رهبری در مورد لزوم استفاده از فناوری روز دنیا و ارتقای آن در ارتش و سپاه گفت:‌ استفاده از تکنولوژی و تکنیک های علمی مهمترین عاملی است که کشور را می تواند در مقابل تهدیدات کشورهای همسایه و سایر کشور ها حفظ کند.رویکردی که در دوران دفاع مقدس نیز در پیش گرفته شد و با استفاده از آن توانستیم تهدیدها را از بین ببریم.

وی ادامه داد: در دوران دفاع مقدس بیشتر کشورهای دنیا امکانانشان رابرای مقابله با جمهوری اسلامی تجهیز کردند اما ما در نهایت توانستیم دست برتر را داشته و به پیروزی برسیم . امروز نیز باید بتوانیم در عرصه علمی و تحقیقاتی به خصوص در حوزه مسائل نظامی به توانمندی های بالایی دست پیدا کنیم که در این شرایط می توانیم با تهدیدات مقابله کرده و ایستادگی کنیم.

نماینده مردم مشهد تاکید کرد: تا کنون توانسته ایم با استفاده از ظرفیت های بالای علمیمان در مقابل تهدیدات گاه و بی‌گاه دشمن در خصوص تعرض به کشورمان ایستادگی کنیم به طوری که آن‌ها به هیچ عنوان نمی توانند تهدیداتشان را عملی کنند . دشمن به خوبی می‌داند که اگر به ایران حمله کند با نیروهای توانمند، ایثارگر و شجاعی مواجه خواهد شد که از توانمندی های روز دنیا استفاده کرده و قطعا دشمن تاب مقاومت را نخواهد داشت.

پژمان فر در عین حال گفت: ما نباید تمامی توانمندی‌هایمان را برای دشمن رونمایی کنیم تا دشمن بر اساس اطلاعات به دست آمده برنامه مشخصی برای حمله به ما داشته باشد و باید داشته هایی را برای خود داشته باشیم که بر اساس آن همواره دشمن از توانمندی‌های ما نگران باشد و نتواند نقشه از پیش طراحی شده را پیش بینی کند.

به گفته وی این توانمندی ها باید مبتنی بر دانش روز و تجربه و آزمایش شده باشد که بتوان بر اساس آن از کشور محافظت کرد.

این نماینده اصولگرای مجلس تصریح کرد: مجلس نیز در این رابطه می تواند با اختصاص اعتبارات مناسب، نیروهای مسلح را برای انجام کارهای تحقیقاتی یاری کند.

وی افزود: مجلس همواره تلاش کرده در ادوار مختلف اعتبارات لازم را پیش بینی کند و یا درآمد و هزینه ها را به گونه ای تعیین کرده که بتوان اعتبارات مناسب را جهت افزایش توانمندی های نظامی اختصاص داد.

وی در پایان گفت: در موضوع برجام نیز به دلیل آنکه قرار شد در حوزه نظامی ورودی نشود پیشنهاداتی برای جلوگیری از نفوذ دشمن ارائه کردیم که امیدواریم این موارد در مجلس با مصوبه ای از نمایندگان رای لازم را کسب کند.

انتهای پیام

کد N984547

وبگردی