آفتاب

فاطمه رجبی: چهار سال است سکوت کرده ام/ دیگر به عرصه سیاست برنمی گردم

فاطمه رجبی: چهار سال است سکوت کرده ام/ دیگر به عرصه سیاست برنمی گردم

نویسنده کتاب «احمدی‌نژاد، معجزه هزاره سوم» گفت: به اندازه عمر انقلاب فعالیت سیاسی داشتم اما چهار سال پیش فکر کردم که دیگر بس است.

فاطمه رجبی همسر غلامحسين الهان در گفت و گو با خبرنگار خبرآنلاین درباره علت سکوت و پرهيزش از اظهارنظرهای سیاسی، گفت: از پیش از انتخابات مجلس نهم سکوت کرده ام و اکنون عمر چهار ساله این مجلس رو به پایان است. بعد از این هم ترجیح می دهم سکوتم را ادامه دهم.

وی گفت: من به اندازه کافی، یعنی از اول انقلاب تا سال 90 در عرصه بوده ام و اکنون دیگر قصد بازگشت به عرصه سیاست را ندارم.

به گزارش خبرآنلاین، فاطمه رجبی پیش از سال 90 اظهار نظرهای جنجالی زیادی داشت، به ویژه در دوره دولت نهم او مدافع سرسخت احمدی نژاد بود و او را معجزه هزاره سوم می دانست که مورد توجه ویژه ولی عصر(عج) است. رجبی در سال‌های پس از 84 در رد هاشمی رفسنجانی، محمد خاتمی، میرحسین موسوی، مهدی کروبی، ناطق نوری، مهدوی کنی، علی مطهری، علیرضا بهشتی و.. نوشته‌های بی‌شماری دارد.

وی در تمام سخنانش از هیچ کوششي براي خفيف و حقير جلوه دادن مخالفان احمدی نژاد کوتاهي نکرد. کما اينکه در يکي از نوشته هايش آمده است: «هاشمي رفسنجاني بدعت‌گزار بسياري از انحرافات و كژراهه‌هاست. مركز مشاركت زنان بدعت اوست كه مركزي سياسي گرديد براي رشد و نشر فمينيسم! فائزه و فاطمه‌اش هم ثمره ديدگاه اوست كه سردستگي اشرار كودتاي لجني را در خيابان‌ها داشتند، البته در كنار مهدي و ياسر!»

خالق "معجزه هزاره سوم" در دوره دوم دولت احمدی نژاد به تدریج به منتقد او بدل شد و به ویژه در موضوع به کارگیری یک وزیر زن، به رئیس جمهور وقت نامه نوشت و از او خواست در این کار تجدیدنظر کند.
27213

کد N984471

وبگردی