آفتاب
رئیس ستاد انتخابات کشور:

امانتدار آراء مردم هستیم

امانتدار آراء مردم هستیم

رئیس ستاد انتخابات گفت: با پیروی از قانون در صدد هستیم تا به بهترین نحو امانتدار آراء مردم باشیم .

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه گیلان، محمدحسین مقیمی، معاون سیاسی وزیر کشور و رئیس ستاد انتخابات درمراسم اختتامیه همایش توجیهی آموزشی منطقه‌ای انتخابات سه استان گیلان، قزوین و زنجان که در انزلی برگزار شد، با تاکید بر اهمیت حضور همه سلایق و گرایش‌های سیاسی در انتخابات، تصریح کرد: با پیروی از قانون در صدد هستیم تا به بهترین نحو امانتدار آراء مردم باشیم .

وی با اشاره به برگزاری دو انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری در سال جاری، اظهار کرد: با همکاری شورای نگهبان و آماده شدن دستگاه‌های اجرایی برای برگزاری انتخابات و ایجاد فضای بی‌طرفی، پیش‌بینی می‌شود انتخاباتی پرشور با حضور حداکثری مردم در پیش داشته باشیم.

مقیمی بر برگزاری انتخابات شکوهمند در کشور تاکید کرد و افزود: دوره‌های گذشته انتخابات بسیاری در کشور برگزار شده اما امسال حضور مردم به دلیل مسایل مختلف در اطراف کشور در پای صندوق‌های رای تعیین‌کننده است.

معاون سیاسی وزیر کشور خاطرنشان کرد: دوره‌های آموزشی توجیهی برای دست اندرکاران انتخابات در در سراسر کشور برگزار می‌شود و دومین دوره آموزشی با حضور استان‌های گیلان، زنجان و قزوین با همکاری استانداری گیلان در این منطقه برگزار شد.

انتهای پیام

کد N984442

وبگردی