آفتاب

تشکیل مجمع انجمن صادرکنندگان صنایع‌دستی

تشکیل مجمع انجمن صادرکنندگان صنایع‌دستی

مدیرکل بازرگانی صنایع دستی از تشکیل مجمع انجمن صادرکنندگان صنایع‌دستی کشور در اتاق بازرگانی خبر داد.

پویا محمودیان در گفت‌وگو با خبرنگار صنایع‌دستی ایسنا درباره برگزاری این مجمع گفت: از آنجا که احساس کردیم که جای انجمن صادرکنندگان در بدنه اتاق بازرگانی به عنوان تشکلی که بتواند در راستای پیشبرد و پیشرفت تجارت صنایع دستی احقاق حق کند خالی بود، این مجمع تشکیل شد. این کار برای ما اهمیت بسیاری دارد و برای آن زحمت بسیاری کشیدیم.

او ادامه داد: بعد از جلسات مستعمر سرانجام جلسه مجمع در کمال آرامش و سلامت رای گیری روز چهارشنبه 15 مهرماه در اتاق بازرگانی انجام دهیم.

مدیرکل بازرگانی صنایع‌دستی افزود: اعضای هیات مدیره و عل‌البدل این انجمن انتخاب شدند و در حال حاضر 30 عضو از سراسر کشور در آن ثبت نام کردند و مدارک این اعضا مورد تایید اتاق بازرگانی ایران است قطعا در ماه‌های آینده اعضای این انجمن بیشتر خواهند شد.

محمودیان اظهار کرد: از هفته آینده این انجمن کار رسمی خودش را آغاز می‌کند. ضرورت چنین تشکلی در دوران پسا تحریم با رونق هیات‌های تجاری در ایران بسیار احساس می‌شد و قرار شد 15 مهر را همه به یاد بسپارند که توانستیم چنین مجمعی را به خوبی به سرانجام برسانیم.

او با بیان اینکه مجیدرضا حریری که در حال حاضر نائب رئیس اتاق بازرگانی ایران و چین است به عنوان رئیس هیات مدیره این انجمن انتخاب شده است،‌ گفت: قرار است طبق رایزنی‌هایی که انجام شد محل استقرار این انجمن در عمارت کوشک باشد.

محمودیان گفت: امیدوارم با تشکیل این انجمن شاهد تحول خوبی در بخش صادرات، بازرگانی و تجارت صنایع دستی باشیم زیرا جای خالی این انجمن در بدنه اتاق بازرگانی دیده می‌شد.

انتهای پیام

کد N984437

وبگردی