آفتاب
مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان:

اصفهان رتبه دوم سینمای کشور پس از تهران را دارد

اصفهان رتبه دوم سینمای کشور پس از تهران را دارد

مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان گفت: اصفهان در همه عرصه‌های هنری پیشتاز بوده و توانایی برگزاری جشنواره‌های مختلف را دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، منطقه اصفهان، «ارزانی» بعد از ظهر پنج‌شنبه در اولین جشن سینمای استان اصفهان اظهار کرد: هنر سینما دارای جایگاه ویژه‌ای است، همان‌طور که رهبر معظم انقلاب بارها به این نکته اشاره کردند.

وی ادامه داد:‌ بعد از تهران سینمای اصفهان در کشور بهترین جایگاه را داراست. همچنین ما آگاهیم که در تهران نیز بخش اعظمی از هنرمندانی که فعالند اصفهانی هستند.

ارزانی با بیان اینکه من مفتخر به خدمت به فرهنگ و هنر شهر اصفهان هستم اضافه کرد: اصفهان در همه عرصه‌های هنر پیشتاز بوده و دارای نیروهای توانمندی است.

مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان با بیان اینکه اصفهان دارای رتبه دوم سینمایی پس از تهران است گفت: سال آینده جشنواره فیلم کودک با تمام توان و به بهترین نحو در اصفهان برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به برگزاری 9 جشنواره دیگر سینمایی در استان اصفهان گفت:هم دولت تدبیر و امید و هم وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی نگاهی بسیار ارزشی به هنر سینما دارند.

ارزانی ادامه داد: برگزاری جشنواره‌های مختلف در استان‌ها دغدغه خبرنگاران و سینماگران بوده که در طول فعالیت دولت نهم به این دغدغه پرداخته شده است.

انتهای پیام

کد N984348

وبگردی