آفتاب
محمدی‌گلپایگانی:

نقش رهبری در بزنگاه‌ها روشن می‌شود

نقش رهبری در بزنگاه‌ها روشن می‌شود

رئیس دفتر مقام معظم رهبری گفت: رهبری فرمودند اجازه مذاکره با آمریکا را نخواهم داد و با همه غربی‌ها مذاکره می‌کنیم ولی با آمریکا نه، مگر می‌شود به گرگ خون‌خوار اعتماد کرد.

رئیس دفتر مقام معظم رهبری گفت: رهبری فرمودند اجازه مذاکره با آمریکا را نخواهم داد و با همه غربی‌ها مذاکره می‌کنیم ولی با آمریکا نه، مگر می‌شود به گرگ خون‌خوار اعتماد کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه مازندران، حجت‌الاسلام والمسلمین محمد محمدی‌گلپایگانی

در دومین روز از اجلاس منطقه‌ای جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با ابلاغ سلام گرم مقام معظم رهبری گفت: نقش رهبری در سر بزنگاه‌ها به ویژه در فاجعه منا و اتفاقاتی که در اثر بی‌تدبیری، بی‌لیاقتی و بی‌توجهی و چنانچه خیلی ساده به آن نگاه کنیم و بگوییم عمدی در آن نبوده است، این‌چنین روشن می‌شود.

وی با اشاره به این‌که «اگر تدبیر رهبری نبود آل‌سعود در دادن جنازه‌های جان‌باختگان هم کارشکنی می‌کرد» افزود: آنها بر اثر تفکر غلط وهابی‌گری که مفتی بی‌سوادشان گفته بود که آل‌سعود منتخب خداوند است و از آل‌سعود تشکر کرده بود دست به جنایت می‌زنند و متاسفانه اکنون نیز دنباله‌رو این علمای وهابی گروه‌های تکفیری مثل داعش شده‌اند.

رئیس دفتر مقام معظم رهبری با اشاره به کشتار فجیع حجاج در سال 66 تصریح کرد: کشتار تعدادی حجاج به جرم عمل به آموزه‌های قرآنی در نفی شیطان در آن سال صورت گرفت.

وی با اشاره به فاجعه نابود کردن حرم بقیع به دست دشمنان در سال 66 گفت: خداوند فرمود هر کس در مکه داخل شود در امن و آرامش خواهد بود اما مشاهده می‌کنیم در واقعیت و عمل مسلمانان به ویژه شیعیان در آداب زیارت خود آزاد نیستند.

گلپایگانی با اشاره به پسوند سعودی برای عربستان گفت: خدا نابود کند روباه پیر انگلستان که پدران سعودیه را بر این سرزمین مسلط کرد و غاصبانه مالک این امکنه شدند و عربستان حجاز را به عربستان سعودی تغییر نام دادند.

وی با اشاره به کلام مقام معظم رهبری راجع به عکس‌العمل سخت و خشن ایران به آل‌سعود در صورت بی‌حرمتی به ادیان مطهر حجاج گفت: این سخن رهبری کاملا جدی بود و اگر ‌آل‌سعود اقدام مثبتی نمی‌کرد می‌بایست منتظر عکس‌العمل سخت و خشن ایران می‌بود.

وی افزود: رهبری فرمودند اجازه مذاکره با آمریکا را نخواهم داد و با همه غربی‌ها مذاکره می‌کنیم ولی با آمریکا نه، مگر می‌شود به گرگ خون‌خوار اعتماد کرد و به قول امام راحل این رابطه یک رابطه گرگ و میش است.

رئیس دفتر مقام معظم رهبری با بیان این‌که «سخنرانان ماه محرم وضعیت گذشته قبل از انقلاب ایران را برای مردم تشریح کنند» اظهار کرد: توده مردم متدین هستند و از خداوند بخواهیم در ایام محرم معارف دین را به زبان ما جاری کند.

انتهای پیام

کد N984089

وبگردی