آفتاب
دادستان اهواز هشدار داد

عرضه مواد غذایی ته‌لنجی و غیرمجاز در اهواز

عرضه مواد غذایی ته‌لنجی و غیرمجاز در اهواز

دادستان عمومی و انقلاب اهواز با اشاره به عرضه مواد غذایی ته‌لنجی و فاقد امنیت سلامت و مواد غذایی غیرمجاز در اهواز، بر لزوم پیگیری جدی این وضعیت از سوی پلیس و اصناف تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار حقوقی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه خوزستان، علی​اصغر صادقی در همایش پلیس امنیت و اصناف اهواز که امروز (15 مهرماه) برگزار شد، با تبریک هفته نیروی انتظامی اظهار کرد: ماموران زحمتکش نیروی انتظامی تلاش می‌کنند که امنیت پایداری را ایجاد کنند و آرامش را به جامعه هدیه کنند.

وی افزود: پلیس، امنیت و اصناف مرتبط با هم و لازمه همدیگر هستند. اصناف از پیش از انقلاب در صحنه بوده‌اند و همواره با پلیس همکاری داشته‌اند.

دادستان اهواز با اشاره به مشکلات امنیت سلامت در اهواز گفت: شاهد عرضه مواد غذایی ته لنجی هستیم که فاقد امنیت سلامت هستند و این وضعیت می‌تواند موجب بیماری‌های خطرناک در افراد شود، انتظار می‌رود که این مسائل از سوی پلیس و اصناف به صورت جدی پیگیری شود.

صادقی عنوان کرد: فروشنده‌های مواد غذایی غیرمجاز بسیاری در سطح اهواز وجود دارند که ممکن است با استفاده از روغن‌های غیرمجاز یا سوخته موجب ایجاد بیماری سرطان در افراد شوند. این روند تبعات منفی بسیاری به دنبال خواهد داشت و به همین جهت انتظار داریم همکاری اصناف و پلیس بیشتر شده و ادامه داشته باشد.

وی با یبان اینکه امنیت، مقدمه هر سرمایه‌گذاری است، گفت: اگر امنیت نباشد هیچ سرمایه‌گذاری انجام نمی‌شود، ابتدا باید امنیت را ایجاد و سپس به فکر سرمایه‌گذاری بود.

انتهای پیام

کد N983982

وبگردی